Spaniolen Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Hei der! Har problemer med pc'n min, det eneste jeg kan si er at når jeg starter den opp så for jeg en siren lignende lyd (beeps: ti-tå-ti-tå). Hovedkortet er en Asus a7v133 og i manualen står det 4 forskjellige beeps typer, men ikke den jeg får! Hva er dette for noe? (maskinen starter, men skjermen har "No signal", men alt står jo på!!) Takk for alle forslag (på forhånd) Endret 27. januar 2004 av Spaniolen Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Hmmm... Ingen som gidde å svare?? Please?` Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Manualen skal jo ha denne info'en, men jeg tror den alarmen = CPU missing or dammaged. Ta det med en klype salt.. Orker ikke verifisere det nå. -Stigma Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hei der! Har problemer med pc'n min, det eneste jeg kan si er at når jeg starter den opp så for jeg en siren lignende lyd (beeps: ti-tå-ti-tå). Hovedkortet er en Asus a7v133 og i manualen står det 4 forskjellige beeps typer, men ikke den jeg får! Hva er dette for noe? (maskinen starter, men skjermen har "No signal", men alt står jo på!!) Takk for alle forslag (på forhånd) har du sjekket minne? det kan hende du har satt minnet skrått nedi og da begynner pc å pipe..... sjekk minne, det kan også være cpu som noen av de andre foreslo..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå