zero_time Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Sitter her med Intellimouse 3.0.. Helt klart den beste musa jeg har prøvd i spill.. Ville ha gått for Intellimouse 4.0 Her er en test btw.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hadde Logitech, kjøpte Intellimouse 4.0. Et haav av forskjell. Deilig mus! Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 kan ikke si jeg ble så mye klokere av dette her. halvparten anbefaler logitech, mens den andre halvparten anbefaler microsoft... da går det vel bare på smak og behag... Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Jepp går mest på smak og behag tror jeg også. For min del så synes jeg MS serien er diggest for mine hender. MX500 og Intellie 4.0 er begge geniale mus. Anbefaler vel bare og prøve begge hvis mulig og velg den som er mest behagelig. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 jeg har sagt det før og jeg sier det igjen... hjulet på MS 4.0 FUNKER IKKE TIL SPILL!!! Hva mener du?. Funker det ikke å bruke hjulet til "next og previous weapon" ??. Eller zoom in and out?. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Har prøvd både MS 3.0/4.0 og Lotich sin MX300/500 og fant ut at MX500 var best for meg. Konge mus rett og slett. Anbefaler deg og gå på en eller annen butikk og finn ut hvilken du syns er best. Teknologisk sett er det ikke noe særlig forskjell på ms og logitech sin mus. Nå snakker eg om top modellene deres. Lenke til kommentar
madsopp Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 explorer 3.0 . Har den, har prøvd alle de andre, merker ingen forskjell fra denne til 4.0 . Den KAN IKKE "spinne" (når du sikter fort i skytespill) noe som mx 500 og 700 gjør av og til viss du ikke har god musmatte. Gå for 3.0 eller 4.0 explorer, 3.0 viss du vill spare litt penger. Er ingen forskjell på dem (bare litt på formen) Lenke til kommentar
TDK Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg har selv en logitech mouseman dual optical. er utrolig fornøyd. lykjapp reaksjon og god og holde i. HAr noen erfaringer med den trådløse musen som følger med Microsoft cordless desktop elite?? (tror det er intellimouse explorer 3.0?) Lenke til kommentar
Treat Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Logitech Mouseman Dual Optical den beste musa jeg har brukt. (i snart 1 år) men back to the case, kjøp mx 500. har fått mye god omtale, og har vunnet over microsoft musene mange genger. tror jeg har sett 1 av ca 10 test det ms intel ex 3.0 ikke kom over mx500 4.0 er igjen enda bedre både 3.0 og 4.0 slo vist mx 500 på gamer.no http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=5151 Endret 31. januar 2004 av Treat Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Tja, vil si at explorer 3.0 er hakket bedre en 4.0, 4.0 har dårlig hjul, dårlige sideknapper, og klumpete design. gå for explorer 3.0! Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Logitech MX500 så klart Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Vil anbefale intelli 4.0. Den er kjempegod å holde i og du blir ikkje sliten i handa når du bruker den lenge. Scrollehjulet var litt ekkelt i spel i begynnelsen, (skifte våpen i CS osv.) men det er ein tilvenningssak. Mitt tips: Gå i butikken og prøv begge. Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Sjekk QXL og se om det er noen Intellimouse Explorer 4.0 til salgs der! Mener jeg så det! MSIE4.0 er bra! Lenke til kommentar
e Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 IKKE logitech mye bedre med Inteli.... Lenke til kommentar
Bogge Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Har Intelli 3,0 og steelpad 4s er Godt fornøyd Men nå har intelli 4 kommet og jeg vurderer sterkt å kjøpe den Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Mange gode forslag her, og de fleste er nok for Intelli 3 og 4. Sorry folkens, det ble nok Logitech på meg... MX700. Er nemlig ikke så veldig CS fan. spiller det bare litt på LAN. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Mange gode forslag her, og de fleste er nok for Intelli 3 og 4.Sorry folkens, det ble nok Logitech på meg... MX700. Er nemlig ikke så veldig CS fan. spiller det bare litt på LAN. Siste argument: Intelli 4.0 har sidescroll Lenke til kommentar
Leon Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) IKKE logitech mye bedre med Inteli.... herregud, kan ikke folk lære seg å begrunne det de sier? En ny policy kommer nå til å kjøres der folk som kommer med bastante og feilaktige påstander kommer til å få en advarseløkning. Dette er noe som forsøpler forumet til de grader, og det kan vi ikke ha noe av. Dette gjelder over hele forumet. finne frem reportknappen.... tilbake til saken. Jeg har selv Intellimouse 3.0, og er kjempefornøyd med denne. Har testa MX500 og MX900 (bluetooth), og kan ikke si jeg merka noe forskjell. Vil påstå at de er alle like gode, du må selv finne ut hvilken som er best å holde i for deg. lykke til med ny (hehe ) mus edit: stygg alfakrøll :/ Endret 5. februar 2004 av tipp-ex Lenke til kommentar
DarkScorpion Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) ville ikke annbefale trådløs for spilling... da har det med å henge litt Vil bare si at min Logitech MX 700 ALDRI har vist tegn på lagging. Dissa "ny-motens" greier; Mus, tastatur, headsett etc sender så fort at du har ikke sjangs i havet på og merke det. Og hvis du merker det er det no galt. Har hatt 2 trådløse, og har ikke merket det i hele tatt noen gang. Når den jeg hadde før, som gikk på batteri, gikk tom for batteri, merket jeg ikke noe når jeg satt i mus med tråd. Det er seriøst ikke mulig og merke at det "lagger" når du bruker trådløs. Men back to topic: En kompiss av meg har MX 300, og den er helt konge. Nå er det jo MX 310 som gjelder, men er vel ikke noe dårligere den heller. Mange som syntes MX 500/700 er for høy. MX 300 i forhold til MX 500/700 blir for mange som Opel Speedster i forhold til en varebil. Den er veldig høy. Mange som syntes det er bedre med mus som liksom du holder over, ikke mus det ser ut som du prøver alt du kan for og holde over. Får liksom mer kontroll over MX 310 tror jeg. Men men. Ditt valg, men hadde jeg kjøpt mus igjen, hadde jeg tatt MX 310, og hadde den finnes i trådløs hadde jeg tatt den fordi trådløs ikker er dårligere bare fordi den sender signaler i luft, ikke i ledning Edit: Legger til tester her jeg: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=5151 - IntelliMouse Explorer 4.0 http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=3211 - Logitech MX300 http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=3250 - Logitech MX310 http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=3210 - Logitech MX500 http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=3209 - Logitech MX700 Endret 5. februar 2004 av DarkScorpion Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 IKKE logitech mye bedre med Inteli.... og det begrunnner du med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå