Moveman Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 For ca ett år siden da jeg var på TG03 kjøpte jeg meg denne Maxtor disken. Formaterte denne til 127GB siden jeg ikke visste hvordan jeg skulle få til maksimal utnyttelse av plassen. For et par dager siden tenkte jeg å sette denne HD opp mot hovedkortet for å sjekke der.Utrolig nok fikk jeg fram 152Gb på denne disken. Men så kommer problemet mitt: Når jeg har skal formatere denne disken på 152gb så stopper den på 86% hele tiden. Jeg har også prøvd å dele opp disken i to partisjoner for å se hvordan det går. Men dette samme problemet oppstår fortsatt. Er det noen med erfaringer med slike problemer og kan hjelpe meg med dette så hadde jeg vært meget takknemlig. Hvis det finnes linker etc om softvare el.lignende som kan hjelpe meg så gjerne post dem og På forhånd Takk Lenke til kommentar
FoxM Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hadde nettopp prob med identisk disk selv, men det var å få utnyttet hele - mangla 48-bits adr. Enkelt å fikse. Men lurer på - hvilket OS kjører du? Og bruker du Disk Manager for å formatere.....? Kjørt ScanDisk på den eller andre analyse prog? Lenke til kommentar
Moveman Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Bruker XP Pro Bruker diskmanager til å formatere ja. Er det dumt kanskje? Scandisk eller andre programmer har jeg ikke prøvd da jeg ikke kjenner til noen slike programmer. Er ikke så veldig flink når det gjelder akkurat dette her Lenke til kommentar
Moveman Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Nå har jeg hurtig formatert denne disken og utrolig nok så virker den med 152gb nå! Men hvor bra er det å hurtigformatere en HD?? Er det like bra som vanlig formatering?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå