TommyFM Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Veit ikke helt om denne skulle vært i javascript eller php eller hvor, men... Lurer på om det finnes noen javascript eller no slik at de som navigerer seg rundt på siden hele tiden veit hvor de er. Slik som øverst på forumet her... Forum -> Programmering -> Web-design En slik ting. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 du kan jo bare legge det til manuelt øverst på hver side. om dette er for mye arbeid kan du sikkert spørre i php delen av forumet. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hvis du bruker php-include kan du jo kjøre noe sånt som: if ($side) { echo "Siden min -> $side"; } ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hvis du bruker php-include kan du jo kjøre noe sånt som: if ($side) { echo "Siden min -> $side"; } ? Jeg bruker noe lignende på min side. Den teksten i den avlange "firkanten" rett under banneren. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Dette skal også funke vil jeg tro--- $hvor = $_GET[side] echo ('Du er her:') echo $hvor Endret 27. januar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå