scoot Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Snekker'n har alltid de nye nyhetene g33k ? ;P NEida, fint kabbis ;D Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 seHER Fett kabinett. Men jeg har nettopp kjøpt Antec sitt nye Super Lanboy kabinett... Det er like fett synes jeg http://www.antec-inc.com/us/pro_details_cu...hp?ProdID=15001 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ser ut som det blir meir og meir stilfulle kabinetter på markedet. Dette likar me Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Etter mitt syn så var det meget stili det kabinettet Snekker`n! Men tysk kan jeg da ikke lese siden jeg har Spansk i stedet for tysk nå i almenne.. Skulle ønske jeg visste hva som stode der Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Det så helt supert ut! Mange fine løsninger mot støy... Veldig fine de skuffene til hd og brettet til viften i front. Skulle ønske Lian Li kom med noen slike løsninger snart. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 ferdig modda synes ikke det var så stili jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå