remerserr Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 ja sender deg pm nå Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg har lastet ned Goboy, men når jeg skal innstalere det, så får jeg bare opp ukjent filformat? Hvordan kan jeg da innstalere den? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 d jeg gjør når jeg skal flytte over en fil for å innstalere den (.sis filer) er å høyreklikke på filen--->send til---> bluetooth--->my bluetooth devices-->telefonen da kommer den i innboksen og jeg bare innstalerer den.... ikke noe mer kan sende deg den filen jeg har (go boy) aner ikke hvor jeg fannt den men den virker Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Vis du kan sende den filen som du vet virker , så hadde vært topp! Endret 27. januar 2004 av jorn_:-D Lenke til kommentar
Tart Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Hjeeeeeeeeeelp Jeg får til å installere Goboy men når jeg skal åpne smc fila (spillfila) så lukker det seg. Hva skal jeg gjøre for å få det til å funke? Får heller ikke til å slette smc filene. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Tart Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Ja?? Det er i det formatet spillene er i. Hvor fikk du tak i mario spillet da? som du bruker goboy til? Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) d jeg gjør når jeg skal flytte over en fil for å innstalere den (.sis filer)er å høyreklikke på filen--->send til---> bluetooth--->my bluetooth devices-->telefonen da kommer den i innboksen og jeg bare innstalerer den.... ikke noe mer kan sende deg den filen jeg har (go boy) aner ikke hvor jeg fannt den men den virker GoBoy er jo en *.jar fil? Og jeg får bare opp ukjent filformat. Hadde lastet ned feil versjon.. Ikke rart det ikke funket.. Endret 28. januar 2004 av jorn_:-D Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 det er en .sis og alle spillene jeg har er GBC- filer Lenke til kommentar
Tart Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 jeg fikk det til jeg fikk det til funket med gbc filer (takk til gandalf the grey) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå