Gå til innhold

Tidenes beste MultiPlayer spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spør du meg så er Vietcong en jungel full av Bugs! Utrolig kor mange bugs det kan vere i et spill.

Hmm morsomt svar... ingen har nevnt Vietcong hittil i tråden, og trådstarter spør etter tidenes beste mp spill...ikke det med mest bugs :thumbup:

 

Har du svart på riktig tråd?

 

Men...hvilke bugs er det du mener det er så mye av i Vietcong? Det er ikke tilfeldigvis at du ikke treffer de du skyter på og at andre spillere plutselig forsvinner ned i bakken? ... :p

 

 

 

(jada...det er en del reelle bugs i VC også...)

Lenke til kommentar
Beste RPG : Final Fantasy 7/KOTOR/Fallout 2 (kan ikke velge helt her)

 

Beste Strategi : C&C Generals + exp

 

Beste FPS : Operation Flashpoint, bare synd det ikke ble så populært på lans...kanskje flashpoint2 blir større

INGEN av dine RPG eksempler har multiplayer, så det er synd du kommer med misvisende info til dem som kansje ikke har så god kjennskap til spillene. De er alle tre meget gode spill, personlig så er FF VII mitt favorittspill gjennom alle tider, men dette var feil tråd å nevne det!

Lenke til kommentar

Må si at etter noen kvelder med noen pils og litt chips, sammen med tre kompiser samlet foran PSone med Everybodys Golf er dette en helt vanvittig bra og sosial begivenhet. Dette spillet er rett og slett utrolig underholdende i multiplayer, spesiellt med "bet mode" aktivert. Tjente meg en drøy 50 lapp på siste spillet vi hadde. Dette gjorde vi ikke for å bli rike, mer for å legge litt press på prestasjonene våre. Anbefales !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...