williamthebloody Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Rapport fra aida ang minne Physical Memory: Total 1022 MB Used 258 MB Free 764 MB Utilization 25 % Swap Space: Total 2461 MB Used 155 MB Free 2306 MB Utilization 6 % Virtual Memory: Total 3484 MB Used 414 MB Free 3070 MB Utilization 12 % Lenke til kommentar
williamthebloody Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 En helt annen ting.... Lurer på om noen her kan fortelle meg hvilken wlan kort som står i cl1557. Sitter her med to drivere, men vet ikke hvilket kort jeg har... Help wanted... Btw.. angående skjermkortet og testen av den tundra versjonen Mail fra whitebox.... <<<< Hei igjen !!! Denne "skrivefeilen" er oppdaget for lenge siden. Skjermkortet har 64MB men du kan visstnok overføre ekstra 64MB fra hovedkortet. Dette er foreløpig hva jeg vet. Avventer svar fra produsent om eksakte fakta. >>>>> Og det er 266 minne som kommer med maskinen til whitebox. Bestilte 333 minne og måtte bare betale et par hundre kroner mer... Det var oppgradering til 1024 Mb Ram...... Ikke gale det.... bruk mappa som heter FCCID M4YXG600 etter du har pakket ut den wlan.exe fila og du vil få wlankortet til å funke fint.. Jeg fikk 333 ram og han på WB sa det var standard og klart det gjør en liten forskjell uavhengig av bus hastigheten.. Hehe... Takk, men det hjelper ikke når jeg ikke finner den... Har driverne, men finner ikke kortet... ? Lenke til kommentar
bryhon Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 En helt annen ting.... Lurer på om noen her kan fortelle meg hvilken wlan kort som står i cl1557. Sitter her med to drivere, men vet ikke hvilket kort jeg har... Help wanted... Btw.. angående skjermkortet og testen av den tundra versjonen Mail fra whitebox.... <<<< Hei igjen !!! Denne "skrivefeilen" er oppdaget for lenge siden. Skjermkortet har 64MB men du kan visstnok overføre ekstra 64MB fra hovedkortet. Dette er foreløpig hva jeg vet. Avventer svar fra produsent om eksakte fakta. >>>>> Og det er 266 minne som kommer med maskinen til whitebox. Bestilte 333 minne og måtte bare betale et par hundre kroner mer... Det var oppgradering til 1024 Mb Ram...... Ikke gale det.... bruk mappa som heter FCCID M4YXG600 etter du har pakket ut den wlan.exe fila og du vil få wlankortet til å funke fint.. Jeg fikk 333 ram og han på WB sa det var standard og klart det gjør en liten forskjell uavhengig av bus hastigheten.. Hehe... Takk, men det hjelper ikke når jeg ikke finner den... Har driverne, men finner ikke kortet... ? høyre klikk my computer->properties.. finn frem device mangager og så vil det stå en network device under unknown devices der høyre klikk den og update driver, velg har driver og bla deg frem til der du har driverne Lenke til kommentar
williamthebloody Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) ? høyre klikk my computer->properties.. finn frem device mangager og så vil det stå en network device under unknown devices der høyre klikk den og update driver, velg har driver og bla deg frem til der du har driverne Sorry mister, men den ligger ikke der...... Edit: Ellers hadde jeg klart det Endret 29. januar 2004 av williamthebloody Lenke til kommentar
bryhon Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 ? høyre klikk my computer->properties.. finn frem device mangager og så vil det stå en network device under unknown devices der høyre klikk den og update driver, velg har driver og bla deg frem til der du har driverne Sorry mister, men den ligger ikke der...... Edit: Ellers hadde jeg klart det Ingen under spørsmålstegnet eller noen med error på der? på Aida for å finne hastigheten på ramèn er under motherboard->spd.. der står det memory speed.. 2700-166 er 333 mhz.. Lenke til kommentar
williamthebloody Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) ? høyre klikk my computer->properties.. finn frem device mangager og så vil det stå en network device under unknown devices der høyre klikk den og update driver, velg har driver og bla deg frem til der du har driverne Sorry mister, men den ligger ikke der...... Edit: Ellers hadde jeg klart det Ingen under spørsmålstegnet eller noen med error på der? på Aida for å finne hastigheten på ramèn er under motherboard->spd.. der står det memory speed.. 2700-166 er 333 mhz.. Nei, det er det som er hele problemet.. Skjulle vel sagt det med en gang..... Ang Aida... Fant den nå... Der står det..... "DDR SDRAM PC2700 (166 MHz)" Hmmmm... stemmer dette da? Edit: Leste ikke din post skikkelig der gitt! Endret 29. januar 2004 av williamthebloody Lenke til kommentar
bryhon Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 ? høyre klikk my computer->properties.. finn frem device mangager og så vil det stå en network device under unknown devices der høyre klikk den og update driver, velg har driver og bla deg frem til der du har driverne Sorry mister, men den ligger ikke der...... Edit: Ellers hadde jeg klart det Ingen under spørsmålstegnet eller noen med error på der? på Aida for å finne hastigheten på ramèn er under motherboard->spd.. der står det memory speed.. 2700-166 er 333 mhz.. Nei, det er det som er hele problemet.. Skjulle vel sagt det med en gang..... Ang Aida... Fant den nå... Der står det..... "DDR SDRAM PC2700 (166 MHz)" Hmmmm... stemmer dette da? Hehe, hadde vært kjekt om du hadde fortalt det med en gang ja.. masse newbies som slenger rundt omkring her.. gang 166 med 2 så får du? så da leverer WB standard med 333 mhz ser det ut som ialleafall Lenke til kommentar
williamthebloody Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Vet ikke helt med det at de leverer den med det standars.. Jeg ba de jaffal om det... Men hva med wlan? Any ideas? Lenke til kommentar
6502 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg finner heller ikke noe wlan kort i device manager.. Står jo på driver cd'n at man skal se etter hvilket kort man har,men... Ikke noe under andre enheter eller netverkskort... Lenke til kommentar
williamthebloody Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Er det ikke noen har som kan hjelpe oss? Lenke til kommentar
darkfish Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 finner du noe som heter network adapters da? (under device manager) fikk mitt til å funke med en gang jeg :-\ Lenke til kommentar
williamthebloody Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Heh... Som nevnt før. dog ikke klart nok fra min side, er det det som er hele problemet! Lenke til kommentar
bryhon Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 finner du noe som heter network adapters da? (under device manager) fikk mitt til å funke med en gang jeg :-\ Ditto.. underlig, for alt hardware skal komme opp i device manageren da.. eventuelt se i bios om den er på noen måte disabled der.. Lenke til kommentar
williamthebloody Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 finner du noe som heter network adapters da? (under device manager) fikk mitt til å funke med en gang jeg :-\ Ditto.. underlig, for alt hardware skal komme opp i device manageren da.. eventuelt se i bios om den er på noen måte disabled der.. Det kan jeg seff se på, men har ikke fucket up noe der.... Skal sjekke! Ellers må jeg bare få si at denne maskinen er Sinnsykt sweet foreløpig. I love it! Lenke til kommentar
williamthebloody Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Har dere andre som har denne maskinen oppdatert bios? Edit: Finnes det en nyere versjon? Endret 29. januar 2004 av williamthebloody Lenke til kommentar
Aerocker Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 De som har fått CL1557, har de fått kollinummer i tilsendt av whitebox? Begynner å bli desperat av lengsel her Lenke til kommentar
williamthebloody Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 De som har fått CL1557, har de fått kollinummer i tilsendt av whitebox? Begynner å bli desperat av lengsel her Jeg fikk en telefon fra de... Ring de og hør med de... Har alltid kommet gjennom på telefonen innen 3 min jeg. Aldri kø. Kanskje jeg er heldig..... Lenke til kommentar
williamthebloody Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Bryhon: Finner ingenting i bios. Begynner å irritere meg... Burde jeg kanskje innsatllert sp1 og kjørt en win update? Kanskje den kommer opp da? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Er det nokon som har testa/høyrt rykter om kombinasjonen 1557 og *nix? Lurer sterkt på å kjøpe meg ein, men bare viss det går fint med linux(ogeller freebsd) på maskinen. (med full støtte for wifi kortet seff) Lenke til kommentar
6502 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 På nettverkskort i device manager har jeg tre ting: 1394-nettverkskort Broadcam 440x.... MAC Bridge Miniport Jeg har SP1 installert... Noen som vet hvor wlan kortet ligger? Ser man det visst man tar opp tastaturet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå