Gå til innhold

Aopen 1557 / Tundra 1557 / CL1557 erfaringer

freaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen som har prøvd "joint operations" på sin 1557? blir ikke noe bra kvalitet hos meg. Er cl`en noe særlig til spilling?

Det er riktig at whitebox suger og at eg aldrig skal kjøpe noe der igjen. Hadde styrt unna...

Til de som nå synes eg er teit og alt det der...De har nå brutt tre muntlige avtaler med meg. Hevdet at det og det blir gjort mens vi snakker sammen, men ingenting skjer. Tror de fleste av oss kan se langt etter bærebagg og økonomisk kompensasjon for lang (2 mnd.) ventetid.

Gruer meg til den dagen maskinen evt. bryter sammen og trenger repp.

Lenke til kommentar

Jeg er i besittelse av en Tundra 1557P med DVD-brenner, og kan spytte ut litt erfaringer med den og Linux.

Wlan funker, med ipw2100.sf.net-driveren.

Jeg driver og jobber med acpi sleep-to-ram nå, tror det vil fungere. Kortleseren har jeg ikke fått til, men jeg har ikke prøvd heller :p

Ellers funker grafikkortet med aksellerert 3D.

Denne laptopen er rett og slett herlig!

Lenke til kommentar
Om jeg spiller på medium, så fungerer alt helt glatt. Hender jeg tar på litt ekstra high for å se fiskene i vannet og slikt, da hakker det litt når det kommer helikopter.

hva kan problemet mitt være da? Hos meg hakker det med low på alle innstillinger. Forslag til feilsøking? Takk for svar.

Får 2362 mb\s på aida memory red.

får 587 mb\s på memory write.

Er dette bra\dårlig i sammenligning med andre?

Endret av siggs
Lenke til kommentar

Når det gjelder den bæreveska til 1557 som vi hat ventet på i flere måneder, så er det den dårligst unnskyldningen av en bæreveske jeg har sett. De kunne like gjerne kjøp en plastpose til meg på Rema!

Ingen beskytelse "what so ever"! Jeg ble fortalt at den vi skulle få, skulle være en ryggsekk, men neida!

Whitebox, tusen takk for bæreveska dere har snakket så varmt om, kommer fint med nå som butikkene er tom for do papir!!

Etm

Lenke til kommentar

Du har sikkert fått samme veska som jeg fikk, vart rasende og ringte på de og spurte hvorfor jeg ikke hadde fått den veska som jeg vart lovet, da sa det at de valgte å sende ut denne bærevesken så slapp jeg å vente på vesken som jeg vart lovet, men egentlig virket det som at de sendte ut veskene i håp om at vi skulle akseptere den som den veska me vart lovet.

Tok kontakt med de og de sa at jeg ønsket veske og at de lovet at jeg skulle få den veska jeg hadde blitt lovet alikevell og tilogmed som en bonus beholde den veska jeg fikk med, Den veska jeg fikk er ikke brukende til noe og koster sikkert ikke mer en 30,- kroner, har nå ventet i over 2 mnd på vesken og kommer til å ringe på de helt til jeg har fått alt jeg har bestilt og betalt for.

RScue

Lenke til kommentar

er det noen som har noen forslag til hvordan 3dmark-01 poengsummern min på 8759 kan forbedres? Maskinen virker jevnt over litt treg, kanskje en formatering hadde vært på sin plass...Tror enten at problemene mine ligger i hd (toshiba) eller minnet.

Gode råd tas i mot med takk.

Lenke til kommentar

ja nå har jeg fått ny ram, den andre var defekt...

men... fortsatt treg oppstart!!! hvorfor sender de den til meg da? psdata sa at det var pga softwareproblem at den brukte 20 minutter til å komme innpå skrivebordet! altså eneste softwaren jeg har innpå den er skriverens software!!!

hvordan er dette med lover og retgler? kan jeg heve kjøpet? jeg har jo bare hatt plunder og drit!!!

blir 3 dje gangen jeg sender den inn neste gang...

Lenke til kommentar

Da må du vel rett og slett vurdere å formatere den og legge inn alt på nytt? Eller iallfall avinstallere alle programmer, du har vel mer enn bare xp regner jeg med? skriversoftware trenger du vel uansett ikke?

Har du kjørt alle mulige oppryddingsprogrammer? Prøv å kjøre diskopprydding og diskfragmentering fra programmer, tilbehør, systemverktøy. Husk å koble deg av internett, trekk gjerne ut ledningen, og skru av virusprogrammet først.

Så kanskje det hjelper? Og du har oppdatert virusprogrammet og scannet gjennom hele maskinen for virus? Og oppdatert xp, og lastet ned alle de nye patchene der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...