Gå til innhold

Aopen 1557 / Tundra 1557 / CL1557 erfaringer


freaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
my god... sinnsykt mange som har postet her....

 

sorry men jeg klarte ikke lese gjennom alt.

 

hvilken er best?

 

Whitebox CL1557 Eller Tundra 1557? Whitebox er litt billigere.

Hadde PSdata vært i stand til å skru maskinene skikkelig i sammen og få dem problemfri, hadde jeg nok gått for dem, men jeg ser at det er flere her som sliter med Tundra sin 1557-modell så da blir det hele mer usikkert. Tundra-maskinen koster ikke mye mer og jeg vil si det er verdt det grunnet leveringstid. Hvor lenge du er i stand til å vente får du vurdere selv.

Lenke til kommentar

Hvis du leser hvor mye problemer de har på whitebox-linken med laaaaang leveringstid og kompanseringer som aldri kommer, så skjønner du grunnen til at jeg ikke turte kjøpe derfra.

 

Selv er jeg kjempefornøyd med tundra min, og betalte litt ekstra for service og garanti. Ja, jeg fikk dessverre et defekt minnekort, men det ordnet de uten problemer for meg... dessuten kan du hele tiden på hjemmesiden deres følge med på ordreprosessen, altså hvor maskinen er i prosessen. Om den venter på deler eller er under bygging eller er sendt...

 

Problemer med forum som dette er vel at det er problemfokusert, dermed får du lese alt det negative. Kjøperene som opplever null problem, har vel ikke like stort behov for å søke opp et forum... min teori.

Endret av Vannjenta
Lenke til kommentar
my god... sinnsykt mange som har postet her....

 

sorry men jeg klarte ikke lese gjennom alt.

 

hvilken er best?

 

Whitebox CL1557 Eller Tundra 1557? Whitebox er litt billigere.

Hadde PSdata vært i stand til å skru maskinene skikkelig i sammen og få dem problemfri, hadde jeg nok gått for dem, men jeg ser at det er flere her som sliter med Tundra sin 1557-modell så da blir det hele mer usikkert. Tundra-maskinen koster ikke mye mer og jeg vil si det er verdt det grunnet leveringstid. Hvor lenge du er i stand til å vente får du vurdere selv.

Er vel whitebox som har fått klager på nettverkskort som ikke er festet skikkelig... problemene fra psdata har stort sett vært defekte minnekort, som ikke oppdages av standardtestene... er vel snakk om en fem stykker på hvert problem her da, regner med de har levert mange fler maskiner enn som så...

Lenke til kommentar
Joda, men det er jo umulig for oss å vite hvor mange maskiner de enkelte webshoppene har solgt, og hvor mange prosent som klager...

 

Og det er vel ikke helt uten grunn at whitebox har fått dedikert endel tråder til seg for mangelfull service...

Joda det er sant, men som sagt hvor mange maskiner de har solgt vet vi ikke, og på den måten vet vi ikke hvor mange prosent som klager på service og osv...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvis du leser hvor mye problemer de har på whitebox-linken med laaaaang leveringstid og kompanseringer som aldri kommer, så skjønner du grunnen til at jeg ikke turte kjøpe derfra.

Jeg kan ikke huske å ha lest om en eneste kompensasjon som ikke kom.

Lenke til kommentar
Hvis du leser hvor mye problemer de har på whitebox-linken med laaaaang leveringstid og kompanseringer som aldri kommer, så skjønner du grunnen til at jeg ikke turte kjøpe derfra.

Jeg kan ikke huske å ha lest om en eneste kompensasjon som ikke kom.

Bærevesker som etter to måneder enda ikke er kommet foreksempel? Har lest en god del om sånt jeg...

Lenke til kommentar
Hvis du leser hvor mye problemer de har på whitebox-linken med laaaaang leveringstid og kompanseringer som aldri kommer, så skjønner du grunnen til at jeg ikke turte kjøpe derfra.

Jeg kan ikke huske å ha lest om en eneste kompensasjon som ikke kom.

Bærevesker som etter to måneder enda ikke er kommet foreksempel? Har lest en god del om sånt jeg...

Du skriver kompanseringer som aldri kommer. Ikke for å plage deg men sjekk no opp ting før du skriver sånt!

 

 

I følge dem er bæreveskene inne på lager nå. Og hvis du måtte ha en bæreveske så kunne de sende en classic bæreveske til deg i stedet for den de har ventet så lenge på. Så den kompanseringen du prater om er ganske god...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvis du leser hvor mye problemer de har på whitebox-linken med laaaaang leveringstid og kompanseringer som aldri kommer, så skjønner du grunnen til at jeg ikke turte kjøpe derfra.

Jeg kan ikke huske å ha lest om en eneste kompensasjon som ikke kom.

Bærevesker som etter to måneder enda ikke er kommet foreksempel? Har lest en god del om sånt jeg...

En bæreveske er ikke en kompensasjon, men standard ved kjøp av alle maskiner hos Whitebox. Det at de ikke kommer har noe med lagerstatusen å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...