Gå til innhold

Aopen 1557 / Tundra 1557 / CL1557 erfaringer


freaker

Anbefalte innlegg

Hvorfor klager egentlig folk på at noen poster tilbud de får gjennom ulike selskaper? Dette er et middel vi som forbrukere kan bruke for å oppnå en rettferdig pris. Dette er spesielt viktig da enkelte selger produkter til svært varierende priser.

 

Og ingen butikker selger nye laptoper med tap, det er det bare å innse en gang for alle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Nå har jeg sendt maskinen i retur til psdata. De mente det måtte være en hardwarefeil. De dekket norgespakke ned, og så sender de den i ekspress tilbake, så da kan det såvidt gå å få den før jeg reiser på lørdag. Tviler litt men... De tilbø meg å bytte til en hiatchi harddisk isteden, som jeg egentlig ville ha, men da hadde de ikke rukket å speile harddisken. Og om jeg får pc'n på fredag eller lørdag så rekker jeg ikke å legge inn alt på nytt, så da valgte jeg å la fijutsu-harddisken stå i, og håper det er et annet komponent enn harddisken det er noe galt med...

 

Så blir det jo spennende om de finner feilen! Og så håper jeg warcraft fungerer når jeg får den tilbake, så er jeg helt sikker på at det ikke var spillet sin skyld at den hang seg i første omgang.

 

Savner maskinen allerede jeg... blir ikke det samme med den gamle stasjonære nå...

Lenke til kommentar
Hvorfor klager egentlig folk på at noen poster tilbud de får gjennom ulike selskaper? Dette er et middel vi som forbrukere kan bruke for å oppnå en rettferdig pris. Dette er spesielt viktig da enkelte selger produkter til svært varierende priser.

 

Og ingen butikker selger nye laptoper med tap, det er det bare å innse en gang for alle.

Hvorfor jeg klager?

 

Fordi jeg innser at Whitebox muligens har lurt meg til å betale 2-3 tusen mer for en dårligere PC enn hva han andre kisen betalte. (husker ikke navnet)

Er ikke det god nok grunn kanskje?

Lenke til kommentar
Hvorfor klager egentlig folk på at noen poster tilbud de får gjennom ulike selskaper? Dette er et middel vi som forbrukere kan bruke for å oppnå en rettferdig pris. Dette er spesielt viktig da enkelte selger produkter til svært varierende priser.

 

Og ingen butikker selger nye laptoper med tap, det er det bare å innse en gang for alle.

Hvorfor jeg klager?

 

Fordi jeg innser at Whitebox muligens har lurt meg til å betale 2-3 tusen mer for en dårligere PC enn hva han andre kisen betalte. (husker ikke navnet)

Er ikke det god nok grunn kanskje?

er det meg det er snakk om nå da??

Lenke til kommentar
Hvorfor klager egentlig folk på at noen poster tilbud de får gjennom ulike selskaper? Dette er et middel vi som forbrukere kan bruke for å oppnå en rettferdig pris. Dette er spesielt viktig da enkelte selger produkter til svært varierende priser.

 

Og ingen butikker selger nye laptoper med tap, det er det bare å innse en gang for alle.

Hvorfor jeg klager?

 

Fordi jeg innser at Whitebox muligens har lurt meg til å betale 2-3 tusen mer for en dårligere PC enn hva han andre kisen betalte. (husker ikke navnet)

Er ikke det god nok grunn kanskje?

er det meg det er snakk om nå da??

Jeg nevnte deg ja.

Lenke til kommentar
Hvorfor klager egentlig folk på at noen poster tilbud de får gjennom ulike selskaper? Dette er et middel vi som forbrukere kan bruke for å oppnå en rettferdig pris. Dette er spesielt viktig da enkelte selger produkter til svært varierende priser.

 

Og ingen butikker selger nye laptoper med tap, det er det bare å innse en gang for alle.

Hvorfor jeg klager?

 

Fordi jeg innser at Whitebox muligens har lurt meg til å betale 2-3 tusen mer for en dårligere PC enn hva han andre kisen betalte. (husker ikke navnet)

Er ikke det god nok grunn kanskje?

er det meg det er snakk om nå da??

Jeg nevnte deg ja.

Som sagt jeg bare sendte dem en mail hvor jeg spurte om litt info..

Det var DE som kom med tilbudet (og ga meg ikke den ifoen jeg ville ha)

så svarte de på mailen min og jeg fikk den infoen jeg ville.. :)

De kommer jo med tilbud hvis du bare hadde sendt dem en mail eller ringt.

Haddu du lest litt rundt her på forumet ser du jo tydelig at det er det som lønner seg slik WB er idag..

Sender du dem en mail eller ringer gir de deg et godt tilbud.

og sånn er det bare.

 

Jeg satt på gjerde og ventet og for å si det sånne det tilbudet jeg fikk så hoppet jeg ned fra gjerdet og kjøpte. Jeg syns ikke det er kritikkverdig tvert imot hvis du viser dem interesse så gir de deg gode priser. De belønner de som ser seg litt rundt og spør litt før man kjøper en laptop.

Lenke til kommentar
Hvorfor klager egentlig folk på at noen poster tilbud de får gjennom ulike selskaper? Dette er et middel vi som forbrukere kan bruke for å oppnå en rettferdig pris. Dette er spesielt viktig da enkelte selger produkter til svært varierende priser.

 

Og ingen butikker selger nye laptoper med tap, det er det bare å innse en gang for alle.

Hvorfor jeg klager?

 

Fordi jeg innser at Whitebox muligens har lurt meg til å betale 2-3 tusen mer for en dårligere PC enn hva han andre kisen betalte. (husker ikke navnet)

Er ikke det god nok grunn kanskje?

Begrepet lurt er vel ikke helt dekkende. Det er ikke mulig å lure noen som ikke lar seg lure.......... ;)

 

Bestilte selv en CL 1557 i dag, fikk på forespørsel kampanjeprisen som kommer.

 

1,6 GHz

1024 MB 333MHz RAM

DVD-brenner

60GB 5400rpm HD

 

Ble lovet at den skulle sendes i morgen, de hadde visst flere på lager... Den som lever får se.. Den som venter på noe godt, venter like forbannet... :p

Endret av JDS1236
Lenke til kommentar
Noen som har testa batteritiden på sin 1557?

Jeg får ikke stort mer enn like over 4 timer ved max battery profilen og ganske dimmet skjerm, ved bare surfing, outlook og winamp...

 

tror jeg klarte 4:20 ca før pcen slo seg av

Du kan jo samenligne med oss ander i denne tråden:

 

http://forum.barbara.no/index.php?showtopi...hl=batteri+test

Det programmet har klikka etter hver eneste test.. har riktignok ikke gidda å sett nærmere på det men.. derfor like greit å spørre om noen har tatt tiden på samme maskin:)

Lenke til kommentar
Er ny på dette. Må jeg laste ned alle driverene til cl1557 som ligger på nettet? Driver å installerer XP nå. Kan bruke en annen pc til dette og brenne de på en cd.

 

Edit: Går ut i fra at jeg må kjøre utilitycd også?

Har du ikke fått med driver cden da? Ikke noe nyere det som ligger på hjemmesiden tror jeg.

Lenke til kommentar

Hei, har investert i en cl1557 fra whitebox og er stort sett veldig fornøyd. Lurer på om noen kan hjelpe meg med et par småting...og håper dette ikke blir for off-topic :ermm:

 

1. Trenger drivere til "hotkeys" for å spille av cder - panelet med spole, stopp\eject og power -knapper. Vet noen hvor driver for disse finnes?

 

2. Hvordan finner jeg FCC ID nr på mitt wlan kort? Trenger dette for å installere riktig utility for kortet. Må jeg av med tastaturet?

 

Håper noen kan bidra - etter å ha fulgt tråden her en stund, regner jeg med at dette løser seg smertefritt og raskt :D

 

Runar

Lenke til kommentar

2. Hvordan finner jeg FCC ID nr på mitt wlan kort? Trenger dette for å installere riktig utility for kortet. Må jeg av med tastaturet?

 

Kan si deg så mye at du skal bruke FCC ID M4YXG600 hvis du har G kort fra Whitebox.... Denne fungerer hvertfall fint hos meg! :thumbup:

 

Mvh Senshi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...