:---{D Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Har du begget telefonene forsikrings sak (var vel noen venner av broren hans som forsynte seg) Ja korekt det. Savner min 3650 Eller kanskje ikke Programmer jeg hadde på min gamle 3650 1. Ir-remote 2. Killer virus 3. Avec radio(betalte for det men fikk aldri kode så hadde det ikke lenge demoen var bare bajs) 4. Photographer(med masse tøffe masks) 5. Camera FX 6. SonicN +En masse andre programmer Hva er killer virus?? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Du skal skyte på virus som kommer mot deg. Det tøffe med det er at virusene er i rommet du er i. Kameraet sørger for det. For å finne virus må du sikte med kameraet og snu deg rundt og opp osv. på vanlig vis. Gandalf the grey kan sikkert forklare det litt bedre med screenshots. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Du skal skyte på virus som kommer mot deg. Det tøffe med det er at virusene er i rommet du er i. Kameraet sørger for det. For å finne virus må du sikte med kameraet og snu deg rundt og opp osv. på vanlig vis. Gandalf the grey kan sikkert forklare det litt bedre med screenshots. Que? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Ja killer virus, et vedig underholdende spill, du bruker kameraet til å skyte "virus" rundt i rommet. Se her for noen bilder. Men det har kommet et nytt spill som heter Mosquitos der og skal du bruke kameraet, men her til å skyte blodsugende mygg (har ikke prøvd dette selv, siden det ikke virker på P900) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Artig at man må være medlem for å se bildene! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 mosquitos har jeg.... kan legge ut bilder litt senere d er jo nesten samme prinsippet.... men gøy er d Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Artig at man må være medlem for å se bildene! Må man være medlem? Hmm..... kjipt, kan prøve å finne noen andre bilder senere Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Hvis det er flere som vil fortelle hva de hadde på mobilene hadde det vært kjempe Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Får ikke til AgileMessenger. Får alltid "error" når jeg kobler meg opp... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Har selv: - Blizzard installer med: Tony Hawk, Sonic og det motorsykkelspillet de anbefalte på Gamer.no. Spiller alle tre litt nå og da - Extended Profiles (Flittig brukt da jeg VIRKELIG nyter godt av den "Schedueled Profile Change"-featuren) - Extended Screensaver (Eller noe. Det herpa seg etter utbytting av minnekort så det funker ikke lengre. Gjorde hele skjemen om til en STOR digital klokke i screensavermodus) - Extended Filemanager - IR Remote (Sjeeeeldent brukt) - Photographer (Brukt 4-5 ganger, men kjekk å ha) - UltraMP3 - Handy Dates (Importere bursdager fra profiler til kalender++) - FullScreenCaller - AgileMessenger - En hel del kule skins, bruker den Linux-pingvinen nå, den som jeg også mener å huske at alinux.no har VIL HA: - Stoppeklokke++ - Enda bedre kalender - Fjernkontroll til iTunes via BT - Pluss enda litt til. For sent til å drive å huske slikt. Og c_u_m8 - start din egen tråd! Kapring av tråder er UFINT! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 EscummVM + Monkey Island 2, Oggplayer og Interstellar flames + en del rusk og rask. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg har: Blzinstaller - program for å innstallere Ngage spill. CameraFX 1.3.1 - foto-program. Det eier Photographer! Camcorder Pro 1.0 - video-program som filmer så lenge MMC kortet har plass uten lyd. Eid! GoBoy - GBC emulator med GTA 1 og GTA 2 MotoGP - Ngage spill. Fifa 2004 - Ngage spill. Funker bra, men vanskelig å styre med 5-veis joystick. Tony Hawk's Pro Skater - Ngage spill. Eier grasalt. Spiller det hele tiden! ImagePlus - rediger bildene dine. Sett på en staselig Mussolini-bart på bestemoren din... Total IrRemote - styr TV'en, VHS'en, DVD'en eller Boomblasteren din via IrDA. UltraMP3 - MP3 avspillingsprogram som regelrett eier. QuickWord - les Word-dokumenter på mobilen. Ulead Photo Express - rediger filmene tatt med mobilen. TomTom City Maps - GPS navigasjonssystem. Med Oslo map. Korrupt Oslo map... VideoMSG - program som filmer i 40 sek. med lyd! Flexicam - foto-program. Brukes sjelden. Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 World Mate Konverteringsprogram med oppdaterte valutakurser Date Mate Bursdager og merkedager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå