Admin'c Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg har n6600 1. Agile messenger 2. photofusion 3. SonicN 4. UltraMP3! 5. Psiloc eprofiles 6. Prince of persia sands of time (javaspill) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 alt for mange men de "seks" mest brukte er nok: 1. GBC emulator med Zelda (elsker zelda ) 2. Agilemessenger (genialt) 3. et fotoprogram jeg ikke husker navnet på akkurat nå 4. Total IRremote (lat ) 5. Psiloc profiles (genialt program som lar deg gjøre alt du kan begjære av profiler) 6. Psiloc's systemtools (no comment) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Disse har jeg på min P900: 1. Lemmings(spill) 2. JMSN 3. IR-remote 4. Camera FX 5. Tracker 6. Opera Disse har jeg på 6600: 1. Agile messenger 2. Photographer 3. Blizzard installer(med tony hawk) 4. Lemonade tycoon 5. Ultra Mp3 6. IR-remote Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Disse har jeg på min P900: 1. Lemmings(spill) 2. JMSN 3. IR-remote 4. Camera FX 5. Tracker 6. Opera Disse har jeg på 6600: 1. Agile messenger 2. Photographer 3. Blizzard installer(med tony hawk) 4. Lemonade tycoon 5. Ultra Mp3 6. IR-remote Har du begget telefonene Har vært gjennom mange programmer men de fleste er tullete Er lizzm ikke så veldig nødvendig med symbian egentlig synes jeg. Noen med gpsprogrammer som virker uten gps som forteller dere hvor dere skal kjøre utifra cellene i telefonnettet eller noe slikt? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Har du begget telefonene forsikrings sak (var vel noen venner av broren hans som forsynte seg) Er lizzm ikke så veldig nødvendig med symbian egentlig synes jeg. jojo, når du finner de rette programmene så... Kunne aldri ha klart meg uten dem. Har jo office reader også som brukes litt i ny og ne Noen med gpsprogrammer som virker uten gps som forteller dere hvor dere skal kjøre utifra cellene i telefonnettet eller noe slikt? nei d blir altfor upresist. (Da blir d vel fra en presisjon på ca. 100 meter til opptil kilometer i ødemarka; som hjelper lite) Gps har vel presisjon på 5-10 meter eller? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Har vell alle her pluss litt til Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Har du begget telefonene forsikrings sak (var vel noen venner av broren hans som forsynte seg) Ja korekt det. Savner min 3650 Eller kanskje ikke Programmer jeg hadde på min gamle 3650 1. Ir-remote 2. Killer virus 3. Avec radio(betalte for det men fikk aldri kode så hadde det ikke lenge demoen var bare bajs) 4. Photographer(med masse tøffe masks) 5. Camera FX 6. SonicN +En masse andre programmer Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Programmer jeg bruker ofte: Agile Messenger (MSN/ICQ client) WirelessIRC (Irc client) Putty (SSH Client) Programmer jeg sjelden eller aldri bruker: En haug med NGage spill Photobase SeleQ Det rare er at det er kun 3 av disse programmene som er er verdt å betale for: Agile , Wireless og Putty. Enda med rart er at alle disse programmene er gratis Endret 27. januar 2004 av bergetun Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Tja... Har ikke allverden med programmer. 1.FExplorer 2.Appman Det var det folkens. Hvis det er noen programmer dere mener jeg bør ha så skrik ut. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 alle de jg har du kan ikke være foruten når du finner ut meningen ol. må nevne at jeg har det mest tekninske programmet på symbian *tadatata* nemmlig tortch Lenke til kommentar
elviz Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hvor kan jeg få tak i disse programmene? For eksempel, Agile, FExplore, UltraMP3 og Total IRremote? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 vil du betale?handango cracka og sånn finner du med google og yahoo groups Lenke til kommentar
elviz Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Betale? Nei, tror jeg står over. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 som jeg sier finner du alle programmene som du må betale for cracka, men nok om d; skal ikke snakke om sånn på dette forumet Lenke til kommentar
elviz Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Finnes det andre måter enn bluetooth og kabel, for å få programmene på mobilen? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Finnes det andre måter enn bluetooth og kabel, for å få programmene på mobilen? vilken mobil? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) da har du bare blåtann (evt. ir) finnes ikke kabel Endret 28. januar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
elviz Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Det var da bæsj det da. Men hjertelig takk for hjelpa! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 hva er "bæsj"?? blåtann er mye bedre enn kabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå