ballemann Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 har sett litt på forskjellige kabinetter nå, lyst på mere modding men tror ikke jeg orker og lage et nytt ett selv, men kanskje blir det engang, men er det noen som har erfaringer med dette fra directron, og hvor mye tror dere jeg må ut med tilsammen , frakt og toll osv? BalleMann Lenke til kommentar
scoot Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hvor mange kabbiser skal du ha ? Det duger sikkert ;P Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 hvor mange ja, hehe, har faktisk bare 3 nå... Men jeg tror kanskje at hvis det blir for dyrt å bestille fra directron lager jeg et kabinett i kryssfiner og bruker innmaten på de gamle kabinettene Lenke til kommentar
scoot Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 AH ;D *sende melding til sin BEsteFar* Lurer på om han har funne noe plexi til mæ Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 hehe, kan du sende en ny melding til din bestefar og spørre om jeg også kan få? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Hmm, er det muligens det samme kabinettet microplex har i hvitt her? Edit: Det ser ut som det har helt den samme typebetegnelsen rent bortsett fra at det på microplex ikke heter SF-880B. Antar at B betyr Black. Endret 4. februar 2004 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 ok, takker, ser ut som jeg kommer til å bestille det fra microplex da Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 ok, takker, ser ut som jeg kommer til å bestille det fra microplex da Glimrende, har selv vurdert det kabinettet for en eventuell server eller så, men har ikke orket sette opp noen server enda. Så om du kjøper det, gi tilbakemelding om hvordan det var da (å bygge i, kjøling, utseende (ikke så fint bilde på microplex) the works liksom) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Men det er faktisk ganske fint når det ikke er hvitt... Skal jo så klart lakkerer det Men jeg tror det blir en liten stund til jeg kjøper det, har ikke penger akkurat nå, men jeg tror det blir i februar ja Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Men det er faktisk ganske fint når det ikke er hvitt... Skal jo så klart lakkerer det Men jeg tror det blir en liten stund til jeg kjøper det, har ikke penger akkurat nå, men jeg tror det blir i februar ja Nå skal jeg ikke uttale meg for hardt om det, men ja, det så fint ut det første du linket til. Men det er litt det samme som med a600 kabinettet til Aopen. Det ser jo grisestygt ut på bildene mpx og PSdata bruker, men når en av brukerne tok bilder av det så man jo hvor fint det egentlig var. Det KAN være det samme med det bildet de har på microplex. Og et hvitt (altså skikkelig hvitt og ikke gråhvittbeige) kabinett med klarlakk eller lignende kan nok være litt fint det også. Men det svarte er nok finere uansett. Som sagt, du får ta og gi tilbakemelding når du har investert pengene dine Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Selv synes jeg at det kabinettet er stygt.... Men men, hver sin smak Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Selv synes jeg at det kabinettet er stygt.... Men men, hver sin smak alt blir bedre med litt modding, sånn som det kabinettet jeg har nå, et AOpen HQ08, stygt før, men ikke etter jeg hadde fått taki meg litt verktøy, lakk osv. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Go Balli's I hear you, I hear you, Gooooooo balle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå