Gå til innhold

nytt kabinett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok, takker, ser ut som jeg kommer til å bestille det fra microplex da :thumbup:

Glimrende, har selv vurdert det kabinettet for en eventuell server eller så, men har ikke orket sette opp noen server enda. Så om du kjøper det, gi tilbakemelding om hvordan det var da (å bygge i, kjøling, utseende (ikke så fint bilde på microplex) the works liksom)

Lenke til kommentar
Men det er faktisk ganske fint når det ikke er hvitt... Skal jo så klart lakkerer det ;) Men jeg tror det blir en liten stund til jeg kjøper det, har ikke penger akkurat nå, men jeg tror det blir i februar ja :thumbup:

Nå skal jeg ikke uttale meg for hardt om det, men ja, det så fint ut det første du linket til. Men det er litt det samme som med a600 kabinettet til Aopen. Det ser jo grisestygt ut på bildene mpx og PSdata bruker, men når en av brukerne tok bilder av det så man jo hvor fint det egentlig var.

Det KAN være det samme med det bildet de har på microplex. Og et hvitt (altså skikkelig hvitt og ikke gråhvittbeige) kabinett med klarlakk eller lignende kan nok være litt fint det også.

Men det svarte er nok finere uansett. Som sagt, du får ta og gi tilbakemelding når du har investert pengene dine :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...