gamblaren Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hallo. Kunne nogen tenkt seg å hjelpa mg å starta m å øveklokka enn amd Athlon xp1600+?? æg kan litt om data å sånn tenkte æg sgo jer dette pga makta ikkje å kjøba nye prosessor ennå. sga jer d i mai. så æg tenkte æg måtte svi opp denne fyst.!! men tingen æ at ægæ ikkje kan dæ så kan nogen forklara grondikt koss å kor æg sga jer dæ dæ hadde våre flott hadde dokke gadda dæ helsing -Gamblaren- Lenke til kommentar
Fr3drik Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Snakke norsk? neida.. Klikk her for guide Lenke til kommentar
Endre Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Og her for skikkelig guide. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=143800&st=40 Og skriv norsk... Lenke til kommentar
Luv Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Fra Jæren? Bryne, Nibbe, Sola elns.? Endret 27. januar 2004 av dD. Lenke til kommentar
gamblaren Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Ja æg æ frå jæren nimmare bestemt vigrestad.. jeg kan godt skrive bokmåk fra nå av men det var nynorsk jeg lerte da jeg gjikk på skole... hehe frå -Gamblaren- Lenke til kommentar
Endre Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Skriv gjerne nynorsk om du vil, men ikke dialekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå