Gå til innhold

Skrive ISO til andre disker/ partisjoner

Anbefalte innlegg

Jeg trenger et program (fortrinnsvis til windows, men også til Linux på sikt) som kan skrive ISO-filer til f.eks. en partisjon, en USB-enhet o.l. Gjerne at man bare velger drev det skal skrives til og så gjør det det. Er det noen som har noe å anbefale? Helst gratis da jeg ikke veit om firmaet vil kjøpe noe slikt ennå (og jeg ønsker å prøve løsninga først)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ikke helt det jeg er på jakt etter (men nyttig for det). Mulig jeg ordla meg litt tungvint. Det jeg ønsker er å skrive til en disk akkurat slik at man skriver til en CD fra et ISO. Er f.eks. ISO'et bootbart, ønsker jeg at partisjonen/ disken jeg skriver til også blir bootbar.

Eller kanskje jeg gjør noe feil med Isobuster'n her... :wallbash:

Lenke til kommentar

Nei ikke helt. Tenk deg en bootbar-cd eller et ISO/bin/cue av denne. Det jeg ønsker, er et verktøy som gjør det mulig å kopiere denne CD'en/ ISO'et til f.eks. en USB-enhet (ikke harddisk, men Thumbdrive, Pen drive osv.). Resultatet skal da bli at USB-enheten blir en eksakt kopi av CD'en/ ISO'et og man har en bootbar USB-enhet. Den skal altså ikke inneholde bare filene, men alt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...