Gå til innhold

To musepekere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går nok ikke. Musepekeren er ikke noe du "får på kjøpet" når du kjøper mus. Den er programert inn i operativsystemet. Ved flere mus blir utslagene lagt sammen algebraisk. Men det går å lage programmer som simulerer flere musepekere, men dette er uansett lite funksjonellt da kun et vindu kan ha "fokus" om gangen.

Lenke til kommentar

Hvorfor jeg vil ha to musepekere? Har kjøpt meg to LCD skjermer og hadde vært gøy å kunne ha en på hver skjerm, jeg bruker nemlig trackball til vanlig, men skal kjøpe meg en optisk mus til CS, kunne hatt en peker for hver mus. Pluss at det hadde vært gøy at to personer liksom kunne bruke pcen samtidig selv om kun et vindu har fokus... Hadde bare vært gøy :-) men hvis det ikke vil la seg gjøre så... Litt synd da...

Lenke til kommentar
Poenget med dual screen er jo det at man skal bruke den samme maskinen på begge skjermene. Om du vil ha en mus pr. skjerm så er det like greit å kjøpe en drittpc ekstra og bruke den.

en mus er jo "litt" billigere enn en dritt PC da :roll:

Bortsett fra det har jeg ikke noe svar!

(lete frem gammel mus plugge i ps/2, finne ut at den ikke funker i det hele tatt ;))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...