schmelck.no Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg har to mus, vil bruke begge samtidig med HVER sin musepeker! Er dette mulig? Har WinXP. Takk! Noen tips til evt. programmer som kan fikse dette? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 prøv å koble i begge (hvis den ene er usb), men jeg tviler på at det går... Lenke til kommentar
kenny Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Det går nok ikke. Musepekeren er ikke noe du "får på kjøpet" når du kjøper mus. Den er programert inn i operativsystemet. Ved flere mus blir utslagene lagt sammen algebraisk. Men det går å lage programmer som simulerer flere musepekere, men dette er uansett lite funksjonellt da kun et vindu kan ha "fokus" om gangen. Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Ikke for å være nysgjerrig,eller jo det er vel akkurat det jeg er,hvorfor vil du bruke to mus? Lenke til kommentar
mariuski Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 [quote name='HamiltonII' date='28/01/2004 : 16:30'] Ikke for å være nysgjerrig,eller jo det er vel akkurat det jeg er,hvorfor vil du bruke to mus? [/quote] hvem vil ikke ha 2 mus? samtidig!!?? Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Du kan kople til flere mus, men du får bare en musepeker. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Ikke for å være nysgjerrig,eller jo det er vel akkurat det jeg er,hvorfor vil du bruke to mus? hvem vil ikke ha 2 mus? samtidig!!?? *peike på navnet "Hardware.no"* Lenke til kommentar
audunr Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 I Settlers 2 kunne man spille splitscreen om man koblet til to musenheter til maskinen. MVH Audun Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Hvorfor jeg vil ha to musepekere? Har kjøpt meg to LCD skjermer og hadde vært gøy å kunne ha en på hver skjerm, jeg bruker nemlig trackball til vanlig, men skal kjøpe meg en optisk mus til CS, kunne hatt en peker for hver mus. Pluss at det hadde vært gøy at to personer liksom kunne bruke pcen samtidig selv om kun et vindu har fokus... Hadde bare vært gøy :-) men hvis det ikke vil la seg gjøre så... Litt synd da... Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Poenget med dual screen er jo det at man skal bruke den samme maskinen på begge skjermene. Om du vil ha en mus pr. skjerm så er det like greit å kjøpe en drittpc ekstra og bruke den. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg har jo en laptop som er i flittig bruk, var ikke noe så seriøst ment med to musepeker, hadde bare vært litt gøy å prøvd det, kjørt hardcore multitasking Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Poenget med dual screen er jo det at man skal bruke den samme maskinen på begge skjermene. Om du vil ha en mus pr. skjerm så er det like greit å kjøpe en drittpc ekstra og bruke den. en mus er jo "litt" billigere enn en dritt PC da Bortsett fra det har jeg ikke noe svar! (lete frem gammel mus plugge i ps/2, finne ut at den ikke funker i det hele tatt ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå