Gaute Holmin Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Vel, nå er det noen år siden jeg var i den fasen av forhold... idag sier vi "hei elskling", er jeg litt mer i godlune sier jeg "hei snuppelupski" eller "hei puselusken" (ja, vi har kanskje en snodig intern-humor),men jeg tror at da jeg var på "date-nivå" bare sa "hei", enkelt og greit. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) Man sier: Æ SKA _PUL_ DÆ! Funker, tro meg haha har du prøvd? Endret 4. februar 2004 av lodott Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 "Excuse me! Would you like to be the mother of my children? " Lenke til kommentar
Malaco Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hei, Hullet Mitt! Hva skjer? << Funker HELT sikkert Har ikke prøvd men! Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 forsøker dere å være morsom så slutt å forsøk... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 hva med å bare si det som faller deg inn med en gang, det har vel noe å gjøre med å være seg selv. Og å være seg selv er vel minst like viktig som å finne på en morsom/sjarmerende hei-kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå