SnowDOG_ Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hei babe. Pleide eg å si. CFD: Arrgh logg inn med ditt eget nick. Blir bare forvirret av det der. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 hva med å si Hei *navnet hennes her* Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 hva med .. "hallo" eller hva med den udødlige heeeeei" Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Tja, jeg liker: "Hei, jenta mi/vennen/snuppa/elskling/pus", men ikke overdreven bruk av ordene. Bare si det som er naturlig for deg. Jenter er ikke kakemonstre heller, vi skal ikke spise deg opp bare fordi du sier noe dumt. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Spammer litt jeg også. "Jeg håper du har full kasko, beibi, for du har nettopp laget en stor bulk i buksa mi." Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Spammer litt jeg også. "Jeg håper du har full kasko, beibi, for du har nettopp laget en stor bulk i buksa mi." ahahahaha hahahahahahahah ahahah ah første gang jeg har ledd høyt av noe jeg har lest på nett på lenge! heahae, dårligere linje skal du lete LENGE etter! Props Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 .. tatt fra Pondus, right? Hmms, er bombesikker på at jeg har sett den før Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hva ****** er det du vil Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Spammer litt jeg også. "Jeg håper du har full kasko, beibi, for du har nettopp laget en stor bulk i buksa mi." ahahahaha hahahahahahahah ahahah ah første gang jeg har ledd høyt av noe jeg har lest på nett på lenge! heahae, dårligere linje skal du lete LENGE etter! Props Slenger meg på den.. knegg, knegg. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 "Hei kan jeg få se F*tta di?" funka for en jeg vet om.. Men vil tro noe mer tradisjonelt passer bedre.. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Jeg pleier å si: "Skal vi gifte oss, få 3 barn og flytte til Spydeberg?" Det er icebreaker deluxe. Endret 28. januar 2004 av FiskePinna Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Ta noen uttrykk fra Johnny Bravo hehe.... Godt å se at det ikkje BARE va geek snak her Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) ahahahaha hahahahahahahah ahahah ah første gang jeg har ledd høyt av noe jeg har lest på nett på lenge! heahae, dårligere linje skal du lete LENGE etter! Props Jo, takker. Som HalTan sier, er jo ikke linja mi da. Tomas Lie tror jeg det var som vant konkurransen på "beste" sjekkelinje for Rocky i Pondus. Men uansett slår den ikke den udødelige klassikeren: "Hei - skal vi p'ule?" EDIT: Censorship is of the Devil, mmkay? Endret 29. januar 2004 av DrDoogie Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Tja, jeg liker:"Hei, jenta mi/vennen/snuppa/elskling/pus", men ikke overdreven bruk av ordene. Bare si det som er naturlig for deg. Jenter er ikke kakemonstre heller, vi skal ikke spise deg opp bare fordi du sier noe dumt. Kakemonster...sier du som går under navnet Candyfloss Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Tja, jeg liker:"Hei, jenta mi/vennen/snuppa/elskling/pus", men ikke overdreven bruk av ordene. Bare si det som er naturlig for deg. Jenter er ikke kakemonstre heller, vi skal ikke spise deg opp bare fordi du sier noe dumt. Kakemonster...sier du som går under navnet Candyfloss shut up.. du ødela poenget mitt... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hei cutie Hei vennen Hei søta Hei sexy Hei pus Hei Hei min skjønne blomst (hihi) Hei snuskelusk Hm.. var dere bare venner sa du? Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 No' på gang i alle fall... Lenke til kommentar
Same- Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ta noen uttrykk fra Johnny Bravo haha Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Det er måten du sier "Hei" på som betyr noe, ikke hva du eventuellt sier etterpå. Endret 2. februar 2004 av Jattajatta Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Man sier: Æ SKA _PUL_ DÆ! Funker, tro meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå