Gå til innhold

Hva sier man til ei jente man har noe på gang med?

stian123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Tja, jeg liker:

"Hei, jenta mi/vennen/snuppa/elskling/pus", men ikke overdreven bruk av ordene. Bare si det som er naturlig for deg. Jenter er ikke kakemonstre heller, vi skal ikke spise deg opp bare fordi du sier noe dumt.

Lenke til kommentar
Spammer litt jeg også.

"Jeg håper du har full kasko, beibi, for du har nettopp laget en stor bulk i buksa mi."

ahahahaha hahahahahahahah ahahah ah første gang jeg har ledd høyt av noe jeg har lest på nett på lenge! heahae, dårligere linje skal du lete LENGE etter! :mrgreen: Props :laugh:

Lenke til kommentar
ahahahaha hahahahahahahah ahahah ah første gang jeg har ledd høyt av noe jeg har lest på nett på lenge! heahae, dårligere linje skal du lete LENGE etter! :mrgreen:  Props  :laugh:

Jo, takker.

Som HalTan sier, er jo ikke linja mi da. Tomas Lie tror jeg det var som vant konkurransen på "beste" sjekkelinje for Rocky i Pondus.

Men uansett slår den ikke den udødelige klassikeren:

"Hei - skal vi p'ule?" :D

EDIT: Censorship is of the Devil, mmkay?

Endret av DrDoogie
Lenke til kommentar
Tja, jeg liker:

"Hei, jenta mi/vennen/snuppa/elskling/pus", men ikke overdreven bruk av ordene. Bare si det som er naturlig for deg. Jenter er ikke kakemonstre heller, vi skal ikke spise deg opp bare fordi du sier noe dumt.

Kakemonster...sier du som går under navnet Candyfloss :p

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Tja, jeg liker:

Kakemonster...sier du som går under navnet Candyfloss :p

shut up.. du ødela poenget mitt... :scared:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...