stian123 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hva sier man til ei jente man har noe på gang med? Kan man si "hei vennen" til ei jente? Fler forslag.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hva sier man til ei jente man har noe på gang med? Kan man si "hei vennen" til ei jente? Fler forslag.. hvorfor ikke, noe galt i det kansje? Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Du brude si "Yo whassup bejbi", men du sier "hei". Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hvorfor skulle man ikke kunne si det? :| Bruker da langt mer "pewsete" sjargong en det med jenter som rett og slett bare er venninner... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 "Hei, Sukkerpai!" "Houny, I'm home!" "Hallo, kjære" "Hei, beibi!" ...Vanlige "åpningsreplikker" på msn hos meg og ei venninde. Dog kanskje en smule ironiske.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg sier altid "Hey sweetie" til dama mi jeg...men så er hun Kanadisk da Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ta og si "Wazzæææp, bride???" Funker like bra hver gang Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 "waaaaazaaap BIATCH!!!" ...*S* AKIRA Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jo det skal jeg si deg. Man sier "gidder du å bli med bak kirka på lørdag, vi trenger hjelp til å bære noen offerlam til satanist-ritualet, og vi er ikke allverdens sterke karer, så all hjelp er god hjelp." Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Jo det skal jeg si deg. Man sier "gidder du å bli med bak kirka på lørdag, vi trenger hjelp til å bære noen offerlam til satanist-ritualet, og vi er ikke allverdens sterke karer, så all hjelp er god hjelp." Var dette humoristisk? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 "waaaaazaaap BIATCH!!!" ...*S* AKIRA Tror ikke den funker så bra jeg Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 "hai fitta mi" sier man Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Kunne skrevet noen forslag, men da hadde kvinnegruppen ottar saksøkt meg for diskriminering Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ta noen uttrykk fra Johnny Bravo Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Har du noe på gang så er det jo bare positivt å være litt (LITT) pusete Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 kan ikke noen av jentene her inne si hva de mener då??? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 vell.. jeg er ikke en jente naa (er CFD som ikke orker og logge inn med sin egen profil) ,men jeg har ofte lyst og si hei vennen ,men det har det med og bli noe feil veldig ofte.. at ordene setter seg feil i halsen liksom.. og jeg har et litt stoerre problem med dette en de fleste andre (det ved pycnopodia).. Saa blir ofte et venlig hei.. eller hey sexy og et forsoek paa en klem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå