Gå til innhold

Skjermkortet er klikket. No signal, rutete skjerm.

nordin

Anbefalte innlegg

PCen har vært syk en og del de siste månedene. Ved den minste berøring i kontakene bak fryser den og utløser en alarm ved restart.

Nå har "skjermen" klikket helt. Skjermbeskytteren er "no signal", som om kontakten ikke er i. Dette skjer også når pcen er av og skjermen er på. Alikevel får jeg kontakt med pcen. Jeg sitter jo her å skriver nå. However... Nå er hele skjermen rutete og det går ikke an å spille spill med skikkelig oppløsning. Bildet blir litt skjevt og vridd. Det virker som om at den ikke klarer å omstille oppløsningen fra skivebordsoppløsning til spilloppløsning.

Sjekk screenshotet på 190 kb: http://www.newutd.com/images/screenshot.JPG

Noen som kan si hva jeg må gjøre? Har lite peiling på hardware, må jeg inn i pcen å fikse? :-(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

ah, jeg har hatt det samme prob etter at VPU Recover kommer og må restarte.. det som jeg har erfart at hjelper er å bare nappe ut strøm kabelen og vente 10/15 MIN.. Har R9800pro 256 mb versjonen og et asus HK.

Er utrolig masse bugs virker det som med ATI sine kort, jeg hadde et nvidia gf før og hadde ikke et eneste prob så lenge jeg hadde det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...