Nervetattoo Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Begynte plutselig å mekke en liten layout for en simpel side og endte opp med dette: Siden. Ikke noe spes innhold bare layouten. Headeren er bare en dropshadow tekst med css og ja den ser ikke bra ut, men hadde ikke ps installert på denne maskinen så gadd ikke mekke logo. Så synspunkter? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 - Skriften i Headeren kunne trengt litt antialiasing - Midtstill Arachnida vertikalt i headeren. Tror det ville sett litt bedre ut - Er det meningen at menyknappene skal være litt innpå det hvite? - Er det Times New Roman jeg skimter i menyen? - Hvis svaret på punkt 3 er "ja", ville jeg helst sett at de ble flyttet utenfor eller i det minste litt mer luft mellom teksten og begynnelsen på det hvite feltet Konklusjon: Veldig enkelt. Ikke mye å kritisere. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Menyknappene skal være slik ja. Og teksten har mellomrom til det hvite, skiftet det nettop, var egentlig en glipp. Times new roman, har ikke kommet helt til tekst formatering delen (god unnskyldning ) Endret 27. januar 2004 av Findus Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ser helt greit ut til en personlig hjemmeside (hvis det er det da) å være. Menyen funker fint, innholdsstedet kunne kanskje vært litt større? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Du fikk ikke med noe opacity-loss på menyen eller header i Opear7. Pluss at det er noe kluss med borders. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Regnet egentlig med det. *irritere seg grønn på css støtte i alle mulige browsere*. Men er egentlig ment som en ie stylesheet. Litt merkelig at det ble kluss med borders derimot... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Noen kommentarer: hvis mening er at det bare skal fungere i IE, så fungerer den bare i 5.5 og 6.0. så er det litt irriterende at hover på meny "knappene" bare trigger på teksten, og ikke hele knappen, prøv å sleng inn display: block; på li a regelen din. bredden var kanskje i det smaleste laget veldig enkel, kanskje for enkel, men den ser hvertfall ryddig og bra ut du mangler doctype, så det hele blir bare masse tag-soup, men siden validerer XHTML1 Strict hvis du forcer encoding og doctype W3C Validate (forced) Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) helt grei personlig hjemmeside, synes headeren ble litt for mørk i forhold til resten. mindre skrift i innholdet må til, kan ikke ha større skrift der enn i menyen.. logisk.. ellers fin ide og bra fargevalg.!! EDIT: irriterer meg litt over at teksten flytter på seg i menyen ved mouse over... Endret 27. januar 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 så faktisk ikke at det stod noe i headeren før jeg så det kommentert her... så vippet jeg skjermen litt bakover, og sannlig kunne jeg skimte litt skrift... (teite laptop-skjerm) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 I stad så jeg at det 'fadet' litt på siden, men nå gjør jeg ikke... Har du endret noe?? (kjører Opera) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) *dobbelpost* Jeg liker ikke invisionboard.... feil med Could not send mail, og en del sql-kode... Endret 27. januar 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg liker fonta i menyen. Ja, faktisk! Her passet Times godt inn! Den kunne godt blitt brukt over det hele i en litt mindre størrelse, uten at det hadde gjort noe særlig. Ikke midtstill Arachnida i headeren, men flytt den like langt ut som hovedteksten. For stor font i "boksen". Rød, stygg linkfarge. Jeg likte faktisk enkelheten, men litt antialiasing på fonta i header kunne vært en fin ting. Prøv deg litt fram i PS med det. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg likte faktisk enkelheten, men litt antialiasing på fonta i header kunne vært en fin ting. Prøv deg litt fram i PS med det. Litt for enkel kansje? men den blir sikkert bedre når du får _LITT_ gfx på den Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 I tillegg til alt det som er nevt over så likte jeg egentlig ikke den lyse-blå bakgrunnsfargen. Jeg har en ganske stor oppløsning, og da blir denne fargen litt irriterende. Siden er ganske liten Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg likte faktisk enkelheten, men litt antialiasing på fonta i header kunne vært en fin ting. Prøv deg litt fram i PS med det. Litt for enkel kansje? men den blir sikkert bedre når du får _LITT_ gfx på den Her er jeg uenig nok engang. Jeg frykter GFX vil gjøre det hele litt "harry"? Vet ikke helt, jag .... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ikke hvis man følger den gyldne regel om at GFX skal være anonymt på de fleste steder.... Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Hadde egentlig tenkt enkel skrift, som nå(fjernet dropshadow tullet). Også hadde jeg tenkt et meget anonymt edderkoppnett i bakgrunnen. Men et lite spørsmål, om dere ser på siden nå. Meny elementene, bruker border type dashed, før du hover over de så er det hvitt mellom "dashene". Hva kan dette skyldes. (Og alt fremdeles snakker jeg bare om IE da det er det jeg lager stylesheet mot nå i og med at det er det som er på maskinen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå