raatass40 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Skulle hatt litt info om SE-P900. Har netopp kjøpt meg denne privat 2uker gammel til en pris av 5350,- Dere som eier en slik kan dere komme med tips, info om noe jeg gjerne burde vite om. Nevn alt det som måtte svirre i hodet ditt Takker såfall for hjelp fra dere Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Vel, kameraet har en tendens til å bli ødelagt (se posten min) Ellers må jeg si at det er en fantastisk telefon. Masse programmer og spill. Skaff deg lemmings(gammelt 90talls pc-spill, beste jeg har prøvd på en telefon ) Og så er det kjekt å se filmer på den, prøvde å se hele lion king, men den var for stor for mitt 32mb. minnekort (må kjøpe meg et 128mb. minnekort når telefonen er fikset) Lenke til kommentar
Tart Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hei Gandalf (litt off topic dette) men kor fekk du tak i det lemmings spillet? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hei Gandalf (litt off topic dette) men kor fekk du tak i det lemmings spillet? Gå inn på esato å søk etter lemmings, der er det en som kan sende det til deg Eller du kan sende meg en PM med mailen din så kan jeg sende den til deg Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Ser er mange som har tittet innom her men kan ikke skryte av dere P-900 eiere, hadde håpt på litt mere på denne topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå