knutby Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Tenkte jeg skulle skaffe dette til tg: Viftekontroller Kabinett I\O adapter Led x2 fzz keeper x3 Alt er forhåpenlig vis på lager den 15.2. Men hvorfor ikke kjøpe mere når jeg alleredet er i gang? Kan dere tipse meg om mere stash jeg skal kløpe til pcen? Har en Cheiftec 360W fra i fjor. Den skulle vel holde ennå? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Noen proffe hodetelefoner? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Noen proffe hodetelefoner? Har noen som er gode nok Lenke til kommentar
geiri Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Eneste jeg kan se at du mangler er en diger klyse Wunderbaum hangende fra drev trayen. Da har du den ultimate mip-mip pc'n. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Wunderbaum er jo genialt til å ha i pcen:D må skaffe det.. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 en lisens for Windows 2003 server!! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg så ikke noe vindu til kabinettet ditt har du noe pleksi liggende og sage selv? Ellers ser jeg ingen vits med katodene som følger med viftestyringen du skal kjøpe(hvis du ikke har tenkt å ha dem utfor kabinettet da:p). Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 En gjeng romselige disker(!) pluss en tralle til å frakte ting på, som ikke blir konfiskert av vaktene som tror den er 'lånt' fra en lokal butikk... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 aahhh, skulle ønske de hadde fizzkeeper og sånn lys-greier på komplett.no også. skal jo bestille et par hodetelefoner derfra uansett så det hadde vært fint å slippe ekstra porto en annen gang. vet noen om komplett har noe lignende? fant ingen ting jeg. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Eneste jeg kan se at du mangler er en diger klyse Wunderbaum hangende fra drev trayen. Da har du den ultimate mip-mip pc'n. hva er Wunderbaum? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg så ikke noe vindu til kabinettet ditt har du noe pleksi liggende og sage selv? Ellers ser jeg ingen vits med katodene som følger med viftestyringen du skal kjøpe(hvis du ikke har tenkt å ha dem utfor kabinettet da:p). Tror jeg må droppe vinduet siden det er støydemping inni... Men på tg så driter jeg i lyd så da får vi åpne kobbiset så lyse slipper ut. Gidder uansett ikke å ha på katodene hjemme Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Er det ikke bedre å vente med å skaffe disse tingene til du har fått tak i bilett? Det blir jo vanskeligere å vanskeligere for hvert år, er selv ikke sikker på om jeg får tak i bilett men håper! Endret 27. januar 2004 av Lord_Linus Lenke til kommentar
knutby Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Er det ikke bedre å vente med å skaffe disse tingene til du har fått tak i bilett? Det blir jo vanskeligere å vanskeligere for hvert år, er selv ikke sikker på om jeg får tak i bilett men håper! Bilett skal jeg ha uansett så det tenker jeg ikke på Til tft: er neimen ikke helt sikker på det selv.. men jeg mener det er en extremt harry luftrenser. Lenke til kommentar
Vang1 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 drit i det andre, kjøp en par store disker, spar penger og kjøp PÅ tg tralle er fine saker! Lenke til kommentar
LEFZE^ Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Wunderbaum: en luftrenserdings som man skal ha i bilen (vanligvis ei gran) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå