darkness| Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 BLÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!! Borteboerstipendet mitt skulle ha kommet rundt den 15. januar. Hvert halvår må man hente en sånn utbetalingsslipp, og den har ikke kommet! Det er 27. januar i dag ffs!! Hvorfor i heeeelvt har jeg ikke fått mitt? Jeg blir såååå siiiint! Er det noen andre som fremdeles venter på sin utbetalingsslipp, føl dere fri til å si i fra. Ikke det - jeg er nok den ENESTE I HELE NORGE som ikke har fått den enda Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 ringe og mase kansje? Nå har jeg ringt og mast. Det tok noe sinnsykt lang tid å komme gjennom, men de greide nå i hvert fall gi meg tilfredstillende svar. Stipendslippen var sendt ut 5. januar! De to andre instansene jeg har vært i kontakt med hjelper meg LIIIITE. Jeg vegrer meg for å ringe til fagopplæringskontoret (som trorlig har gjort feilen) fordi jeg blir så hissig på den sure kjerringen. Hun er så potta sur uansett hva jeg sier eller spør om, og til slutt blir jeg bare SINT. Sist gang sa hun at jeg ikke visste hva jeg snakket om fordi jeg var helt på tuppa. JADDA. Er det rart da, når hun hele tiden antyder at jeg ikke kan få borteboerstipend til tross for at jeg HAR RETT PÅ DET OG HUN HAR FEIL? BAAAAH! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 fagopplæringskontoret = for lærlinger, vil tro at du er det da. Vel jeg fikk lappen fra jobb rundt den 10ende, første i halvåret blir sendt til bedrift slik at dem skal gi dem videre til deg... har den ikke kommet må du få dem til å ordne opp Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 fagopplæringskontoret = for lærlinger, vil tro at du er det da. Vel jeg fikk lappen fra jobb rundt den 10ende, første i halvåret blir sendt til bedrift slik at dem skal gi dem videre til deg... har den ikke kommet må du få dem til å ordne opp Er jo det jeg stresser med. Jeg kan utelukke at stedet jeg er ansatt har det, og som sagt ka jeg utelukke lånekassen, så det er fagopplæringskontoret som har fucket opp, tydeligvis.. Hvis det ikke kommer snart reiser jeg ned og kjølhaler dem! Den sure kjerringen som jeg må snakke med VIL BARE IKKE HJELPE MEG, og jeg er sikker på at det er hun som har TØRKET SEG I RÆVEN med slippen min! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 slapp av, be sjefen din ta kontakt med dem så ordner nok ting seg Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 nå jeg søkte om vanlig stipend og fikk det i høst, jeg trenger vel ikke hente en slik lapp dette halvåret også, sån lapp på skolen som jeg henta første halvår? Lenke til kommentar
73|-| 313372K4 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 nå jeg søkte om vanlig stipend og fikk det i høst, jeg trenger vel ikke hente en slik lapp dette halvåret også, sån lapp på skolen som jeg henta første halvår? Hente blankett i begynnelsen av hvert termin, så .. jo. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 slapp av, be sjefen din ta kontakt med dem så ordner nok ting seg Vel.. problemet er at jeg er ansatt et sted.. men jeg jobber et annet.. YOA betaler lønnen, men it seksjonen er stedet jeg jobber Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hvor bor du darkness ? Skal få borteboerstippend til neste år når jeg flytter ut Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 slapp av, be sjefen din ta kontakt med dem så ordner nok ting seg Vel.. problemet er at jeg er ansatt et sted.. men jeg jobber et annet.. YOA betaler lønnen, men it seksjonen er stedet jeg jobber da er det litt verre ja Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Hvor bor du darkness ? Skal få borteboerstippend til neste år når jeg flytter ut bergen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Be din "øverste kommanderende" der du er om å ta kontakt med de rette instanser Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Be din "øverste kommanderende" der du er om å ta kontakt med de rette instanser Ja, vi får se hva jeg finner på. NOE må i hvert fall gjøres. Jeg synes jeg burde fått renter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå