Fr3drik Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Noen som vet om et windows-basert program hvor man kan sperre agp/pci mhz'en? Trenger forresten ikke være win-basert, menogså en addon eller noe slikt til BIOS. Har Asus A7V333, der BIOS ikke har agp/pci-sperre funksjonen, ganske leit siden jeg ikke kan klokke uten sannsyneligvis å ødelegge noe. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Du kan ikke låse AGP/PCI. Lenke til kommentar
Fr3drik Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Har da hørt om det. Ganske sikker. Altså, slottene sperrer mhz'n slik at ikke hertzen skal overstige normal hertz-verdi siden de da vil bli ødelagt når de kommer for høyt opp. Når du klokker FSB, klokker man også hertzen @ agp/pci slott. <-- har jeg hørt.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Det jeg mente er at du ikke kan låse AGP/PCI på noen måte med ditt hovedkort. Med feks. nForce2 og i875/865 kan de låses. Lenke til kommentar
Fr3drik Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Jamen da forstod jeg det vettu. Begynte å bli litt frustrert her Synd, litt teit å investere i nytt socket a hk nå som det er på vei ut. Tenkte nemmelig jeg skulle kjøpe en AMD Athlon XP2000+ 1.67 GHz og klokke den til 2.2 ghz. Regner dette ikke går siden jeg ikke har agp/pci sperre? Eller tar jeg feil? Endret 27. januar 2004 av Fr3drik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå