Locci Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) For deg som har hatt lyst på Alien tower: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet794.htm ikke så ille pris på dem heller selv om dem er ganske like Chieftec kan hvera noe for deg som liker et litt udda tower uten å modde selv Edit: liten leif Endret 27. januar 2004 av Loc Dogg Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Mja... Synes ikke det var spesielt pent, men det er sikkert andre som liker sånt. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 nok en gang en chieftech kopi Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 det var ikke pent i det hele tatt! gi meg ett skikkelig alienware tower med "Chameleon Purple-Green - Limited Edition" farge Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Syns det så bra og praktisk ut jeg. Hva utseende anngår, så syns jeg det var helt ok. Kunne godt tenke meg et slikt. Jeg ville kanskje ikke betalt stort mer enn 600 da. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Syns det så bra og praktisk ut jeg. Hva utseende anngår, så syns jeg det var helt ok. Kunne godt tenke meg et slikt. Jeg ville kanskje ikke betalt stort mer enn 600 da. er jo me vifter å helle pakka Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Nok et modda chieftech. (Et chieftech uten potensiale) Lenke til kommentar
rlz Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 :thatcasemakemewannathrowup: Lenke til kommentar
Locci Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 hihi er litt enig men de er jo greit for de som vil ha noe som er LITT udda Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 har sett paa det kabinette i en butikk, og HELE fronten var i dArlig og billig plastik mainnskit... er ikke noe spess med det kabbinette... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Venter fremdeles et selskap som kan ta opp kampen med Lian Li og Lepont. Skikkelig påkostet(materiale) og med god kvalitet, slike kabinetter vil vi ser mer av. Ikke disse dårlig modda kopiene vi har så alt for mange av. Respekt til Raidmax forresten som har laget et billig slikt kabinett, men de andre fysj fysj Lenke til kommentar
mESA Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Dette er ikke alien kabinett. Bare påbygd cheftec. http://www.alienware.com/gaming_main_desktop.aspx <-- det er ekte ailen kabinett. Men synd det ikke går ann og bestille til norge Lenke til kommentar
LotHeoR Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Det var ikke noe pent! kanskje noe for de litt yngre.. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Venter fremdeles et selskap som kan ta opp kampen med Lian Li og Lepont. Skikkelig påkostet(materiale) og med god kvalitet, slike kabinetter vil vi ser mer av. Vi har jo coolermaster... Lenke til kommentar
Hummbugg Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 JEPP! enig med med jephque. vil påstå at Coolermaster ER bedre kabinetter en Lian Li. (har hatt meget dårlige erfaringer med et 6099B. og er nå en lykkelig eier av et CM-kabinet) over til tema: det kabinettet var jo bedre i utsende og så bedre ut en de fleste SLC'er jeg har vært borti, bortsett fra am. chenming og Antec. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 jeg likte det toweret litt jeg... følger d med både vifter og strømforsyning? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Dette er ikke alien kabinett. Bare påbygd cheftec. http://www.alienware.com/gaming_main_desktop.aspx <-- det er ekte ailen kabinett. Men synd det ikke går ann og bestille til norge Det var jo rett og slett ikke pent! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 At det er ganske likt chieftec er jo bare bra. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 At det er ganske likt chieftec er jo bare bra. smaken er som baken. Men jeg begynner personlig å bli lei av at alle kabinetter som kommer ut ligner chieftech... Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 ferdi mod er KJIPT det verste var at det ikke var pent, og som så alt for mange ganger før, en chiftec kopi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå