-=Petter=- Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hei Er det noen som vet om et program som kan kjøre i bakgrunnen å sjekke internetten min? Jeg bruker NetLimiter, men det fungerer ikke slik jeg ønsker, jeg trenger et program som loggfører hvor fort det til en hver tid går. Helst kan det gjærne måle når jeg ikke bruker internett også. Altså det må kunne stilles inn til å sjekke hastighet selv om ikke ejg er på nett. Men i hvertfall loggføre. Håper noen har vært borti dette!!! Hilsen Meg Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 DUmeter mener jeg skal loggeføre. finner det på http://www.dumeter.com Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 ja det ser greit ut, men det sjekker ikke vist jeg ikke driver med dataen selv og det er egentlig mest det jeg er ute etter, skal liksom prøve å finne ut om nettet detter ut om natta og hvor fort det går, slik at jeg kan klage til ISP vist det er noe feil på linja Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 jeg bruker et program som heter TPTEST det fungerer greit men det er ikke mulig å stille det inn slik at det sjekker internett mens jeg ikke trenger å gjøre noe, å det loggfører ikke. Er det noen som vet om et prog som funker greit på det sjekker hastighet og loggfører det med tid og dato Hilsen Meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå