Gå til innhold

Trackmania trøbbel

Anbefalte innlegg

Er blitt hekta på dette lille, geniale spillet. Har kjør gjennom de to første races, A og B eller hva det var. Men etterpå får jeg ikke flere opp? Hvordan får jeg flere races? Hvor mange poeng trenger jeg for å låse opp? Kan ikke huske å ha sett noen info i spillet om hva jeg trenger for å komme videre....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må antakelig få bedre resultat på de racene du har fullført. Bronsje og sølv holder ikke i lengden. :)

Dæven, har en del sølv medaljer men gull er jo rett og slett stress. Men, men... sikkert gøy å slå de gamle rekordene. Men er det noen sted i spillet man kan se hvor mange poeng man mangler for å komme videre?

Lenke til kommentar

Tror ikke det er det. Men du må ha minst 1 gullmedalje for å komme til neste nivå har jeg funnet ut. Og ja, det er blodslit å barbere av de siste 5-10-delene for gullmedalje, noe jeg syns ødelegger veldig mye. Tidene er nesten urealistisk vanskelige, og jeg har ofte måttet kjøre 20 ganger om og om og om igjen for å klare tida..det er IKKE morsomt. Folk som greier å digge slikt gameplay må være masochister. En *minste* feil (ekstra sladd i en sving) så er det bare ESC og retry.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Enig at noen tider krever EN DEL trening for å slå, men det er liksom litt av gleden.

Men noen som kan hjelpe meg med puzzle F8 ?? Finner ikke ut hvordan jeg skal klare den :mad:

Finnes det en side som har forslag til løsninger og bestetider og sånne ting???

Endret av brekkmiddel
Lenke til kommentar
Enig at noen tider krever EN DEL trening for å slå, men det er liksom litt av gleden.

Men noen som kan hjelpe meg med puzzle F8 ?? Finner ikke ut hvordan jeg skal klare den :mad:

Finnes det en side som har forslag til løsninger og bestetider og sånne ting???

Hvis du går inn på www.trackmania.com og går på download, så finner du en replay du kan laste ned av akkurat den banen. Er visst mange som sliter med den...

Lenke til kommentar
Du skal klare å kvalifisere deg da. Hva er det som skjer når du skal begynne på C-greia? Returnerer den til windows?

Neida, kommer bare tilbake til menyen og da kan jeg kun velge A og B race med de løpene jeg allerede har klart. Men hvis det stemmer det som er blitt fortalt lenger oppe i tråden, så mangler jeg bare bedre tider og bedre medaljer!

Lenke til kommentar
Tror ikke det er det. Men du må ha minst 1 gullmedalje for å komme til neste nivå har jeg funnet ut. Og ja, det er blodslit å barbere av de siste 5-10-delene for gullmedalje, noe jeg syns ødelegger veldig mye. Tidene er nesten urealistisk vanskelige, og jeg har ofte måttet kjøre 20 ganger om og om og om igjen for å klare tida..det er IKKE morsomt. Folk som greier å digge slikt gameplay må være masochister. En *minste* feil (ekstra sladd i en sving) så er det bare ESC og retry.

Sant nok, men jeg synes dette er noe som gjør spillet enda bedre. Tenk hvor kjedelig det ville vært å gjennomføre spillet på en dag eller to. Har selv 38 gullmedaljer nå, kjemper for flere ;)

Endret av RatmFan
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hjemmesida til utvikleren (med webshop):

http://www.nadeo.com

Evt. bestille via play.com eller noen andre nettbutikker som har spill.

Den piratkopierte versjonen er så dårlig cracka at spillet kræsjer etter noen få baner. Bortkasta tid å laste ned. Spillet er altfor kult til å snyte utviklerne for penger uansett. Ingen som lager sånne småspill lengre.

Prisen er heller ikke ille. 150kr.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...