Gå til innhold

Støysvak Strømforsyning

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en ny strømforsyning til maskinen min og er ute etter en strømforsyning som yter 400W eller over. En av hoved grunnene for mitt strømforsyningsskifte er grunnet høy støynivå på min gamle Chieftech.

Så derfor lurte jeg på om noen har noen gode anbefalinger som er ganske stille men som ikke ruinerer meg helt heller. 500,- kanskje? ikke over 1000,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm, har bare ett forslag over 400W og det er BeQuiet 520W fra 3dfxcool til 1100,-.

400W FortronSource fra microplex. Disse er stillegående.

350W Chill Innovation fra danmark har fått veldig gode tester.

350W MIST er en modifikasjon av en 350W fortron source fra microplex. Har denne selv og er meget fornøyd med den.

DrErling

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Da står det mellom 350W MIST eller 350W eller 400W Fotron/Sourcen fra Microplex tror jeg. Har de 50 extra Watt'ene mye å si?

En annen ting jeg lurte på.. Jeg har et PC9800Pro kort og Tv-outen fungerer dårlig. Det går striper over Tv-skjermen og bildet er sjevt. Dette problemet hadde også en kollega av meg, men etter han skiftet til 450W strømforsyninig så ble bildet helt klart og nydelig. Kan det i enkelte tilfeller være slik at strømforsyningen kan forstyrre signalet såpass? For hvis det har så har jeg enda en god grunn for å skifte strømforsyning... erfaringer?

edit: leif

Endret av japsejan
Lenke til kommentar

Det trenger nok ikke å ha noe med at han oppgraderte til 450W. Mer sannsynlig å tro at det var TYPEN psu og ikke mengden W som forårsaket det.

Kommer jo an på hva slags utstyr du har ellers... 350W holder til ganske mye utstyr (blås i hva diverse kalkulatorer på nettet forteller - de foreslår som regel veldig overkill-psu'er).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...