loggon Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg tror det har foregått en stille revlusjon med enkelheten for å se komprimerte filmer på luxus tvèn i stua!. Det er så lite tale om dette på forum att jeg tror mange fortsatt ikke har skaffet seg Divx spiller til stua. Jeg kjöpte minn Kiss 450 demo brukt og må si Kiss imponerer med sisste firmware den er forövrig den samme som brukes i Kiss luxus modeller. Jeg bet. lit over 1000k og hvorfor sitte å vente på revlusjon/utvikling når det fungerer i dag til den pris?. Noen som er enig?. Lenke til kommentar
Green Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg tror det har foregått en stille revlusjon med enkelheten for å se komprimerte filmer på luxus tvèn i stua!. Det er så lite tale om dette på forum att jeg tror mange fortsatt ikke har skaffet seg Divx spiller til stua. Jeg kjöpte minn Kiss 450 demo brukt og må si Kiss imponerer med sisste firmware den er forövrig den samme som brukes i Kiss luxus modeller. Jeg bet. lit over 1000k og hvorfor sitte å vente på revlusjon/utvikling når det fungerer i dag til den pris?. Noen som er enig?. Hei! Har Kiss DP-500. Einig med deg i at divx avspelinga har blitt mykje betre etter den siste firmware-en... -Green- Lenke til kommentar
Patience Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg tror det har foregått en stille revlusjon med enkelheten for å se komprimerte filmer på luxus tvèn i stua!. Det er så lite tale om dette på forum att jeg tror mange fortsatt ikke har skaffet seg Divx spiller til stua. Jeg kjöpte minn Kiss 450 demo brukt og må si Kiss imponerer med sisste firmware den er forövrig den samme som brukes i Kiss luxus modeller. Jeg bet. lit over 1000k og hvorfor sitte å vente på revlusjon/utvikling når det fungerer i dag til den pris?. Noen som er enig?. Vel, fordi det nå er kommet dvd-brennere. Flere og flere av oss går over til det. DivX er ikke egentlig noe letthåndterlig format. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå