Spillorakelet Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg har et ASUS A7N8X Deluxe hovedkort Se kortet her. Med en AMD XP2600+ 2,083GHz Socket-A 0.13u 333MHz Tray "Thoroughbred" og TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Se RAM her. Er det noen som kan fortelle meg hva jeg må/burde forandre på i BIOS`en for å få dette til å fungere optimalt (ikke overklokke) Har innstalert nyeste BIOS. Skjermkort er Powercolor 9800pro, fikk 5500 i 3D MARKS -03 med nyeste ATI drivere.. Dette er vel litt lavt?! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 hei du! det er da en meget normal score med det skjermkortet standard! ikke vær misfornøyd! Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Ser det er endel som stiller inn Ram brikkene sine manuelt, hva skal mine stilles på?! Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Det der må du helst prøve deg fram til sjøl. Hva som kan være den beste innstilling på den ene maskinen, trenger ikke være på en annen. Så kan du kjøre Sisoft Sandra og sjekke etter hver gang. edit: kanskje du kan finne noe intresant på denne sida: www.madshrimps.be/?action=gethowto&howtoID=43 Endret 27. januar 2004 av mantra17 Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Har endel problemer med Sisoft Sandra. Får beskjed om at tempraturen er for høy på hovedkort, noe som ikke stemmer, i BIOSEN står tempen som rundt 0 grader, jeg kjenner på kjøleren til CPU og den er kald, samme med RAM... Har inntrykk av at man ikke kan Stole på Sandra... Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Ingen som har noe tips?! Noen som kanskje har samme hovedkort? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) de er nok automatisk optimalisert fra før av hvis ikke kan du se etter i hk manualen din det står der. Du kan se etter en lignende meny i bios Endret 27. januar 2004 av iron_knuckle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå