MaJuice Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hvilke AMD prossesorer er det som ikke kommer med MP lås nå? Eller gjør alle nye Bartons det ? Lenke til kommentar
Locci Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hvilke AMD prossesorer er det som ikke kommer med MP lås nå? Eller gjør alle nye Bartons det ? de fleste amd bartons gjør det Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Det betyr jo ikke akkurat allverden om de har låst MP... så lenge FSB'en er fri Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hvilke AMD prossesorer er det som ikke kommer med MP lås nå? Eller gjør alle nye Bartons det ? de fleste antar jeg. men det erfortsatt MULIG og gjøre noe med da... men dette er en litt mer vannskelig og komplisert prosses enn før. Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Det betyr jo ikke akkurat allverden om de har låst MP... så lenge FSB'en er fri Problemet er at de fleste nForce 2 hk stopper ved 230mhz FSB. Dvs at jeg måtte kjørt hovedkortet mitt på 250mhz FSB som ikke er så lett..... Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Jepp, mitt nForce2 kort stopper på 200 FSB, så når da mp er låst kommer jeg ikke akkuratt veldig langt, min xp2600TB er låst på mp, derfor får jeg den ikke til å gå høyere enn på 12,5*200 ~ 2500 mhz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå