JimRamse Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Har kjørt Waterchill en stund på oppsettet mitt, å må si jeg er strålende fornøyd. Har alltid kjørt 120mm på 7v fordi jeg ikke er noe glad i støy. Her om dagen komblet jeg den over på viftestyringen min i front. Dette var idielt for da kunne jeg øke farten når jeg spillte osv. Minket farten etter at jeg var ferdig med å spille, å så at viften gikk rundt. Problemet startet neste dag, når jeg startet PC'en igjen. Vifta var justert for lavt, så den startet ikke. Jeg merket ikke dette å gikk på jobb. Kom tilbake fra jobb mange timer sender, hadde PC'en hengt seg, å det var vann på gulvet. Dette kommer aldri til å starte igjen tenkte jeg. Tok på radiatoren, å den var så varm at jeg brant meg på den. Åpnet kabinettet, å så att vanntanken hadde sprekt!!! Vannet har rett å slett blitt så varmt at vanntanken har sprekt. Ikke spør meg hvordan det er mulig. Må ha stått på sinnsyk lenge før den har hengt seg å bare ha varmet vannet mer å mer opp. Uansett, byttet vanntank, å fylte på kaldt vann, krysset fingrene å startet opp. Joda, rett inn i Windows. Det kaller jeg fa*n meg kvalitet. Både HK, CPU og VGA overlevde. KONGERÅTT!!!!!!!! Koblet 120mm rett tilbake på 7v igjen. Skal ikke ha flere flauser I ettertid har jeg merket at pumpa også lekker bittelitte grann. Kanksje 1 dråpe eller 2 i døgnet. Bestilte akkurat ny pumpe fra Microplex, å lurer på en ting. Kan jeg bruke de to koblingene som står i den gamle pumpa i den nye? Det er ikke i de det lekker. Er de vanskelige å flytte over?? Takk for alle svar, hilsen flau overclocker Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Ingen som vet ????????? Lenke til kommentar
dp Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 den var litt lei JimRamse.. vet ikke noe om pumpen. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 den var litt lei JimRamse.. vet ikke noe om pumpen. Helt imponert over at alt overlevde. Kvalitet vet du Lenke til kommentar
dp Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 hehe.. og en god porsjon flaks! Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hva slags pumpe har du bestilt? Hvis du får av de nåværende niplene burde det vel gå greit. Men kanskje den nye pumpen er anderledes? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Flaks.......? Meg.....? Nei du. De P4'ene tåler ****** så med juling at. Har startet de opp mer enn en gang på jobb å kjørt de inn i bios uten i det hele tatt å ha sink på de. Intel er å blir kvalitet. Men at skjermkortet overlevde er nok bare flaks ja........ Litt festlig........... men alikevel litt kjipt. Håper jeg kan ta overgangene fra den gamle pumpa å sette over på den nye Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Hva slags pumpe har du bestilt? Hvis du får av de nåværende niplene burde det vel gå greit. Men kanskje den nye pumpen er anderledes? identisk pumpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå