pekle Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Tidenes verste biler (postet under amcar fordi det er ei amerikansk kåring) Lenke til kommentar
eab Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg venta ei stund, men den var der.. Pintoen Aldri verden om jeg setter meg i en sånn bil dersom det ikke er absolutt nødvendig! Toalettsete Edsel'n hadde de jo også tatt med. Selv om det eneste som egentlig var dårlig med den var utseendet. Lenke til kommentar
Marius_The_King Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 verste bil er lada Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 verste bil er lada egentlig finnes det mange biler som er værre .. Lada er latterlig .. men er faktisk en helt Ok bil .. hvis du må ha noe fra A til B som koster tusen kroene eller mindre.. Lenke til kommentar
eab Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Verste image er lada. Lada ble jo bygd slik at det skulle være enkelt å finne reservedeler ute i den russiske ødemarka. Dermed ble det brukt mye av de samme delene som på militærbiler Lenke til kommentar
hazhe Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Den tok jeg ikke helt; "hvis du må ha noe fra A til B som koster tusen kroene eller mindre.." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå