Gå til innhold

Ka slags os har folket her ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-13 06:11, flabben2k skrev:

Jeg self liker best win2k, elsker win2k men skal ikke ha xp før hardware kreve det, eller kanskje om et par år kæm vet.

I sense much NT in you.

NT leads to Blue Screen.

Blue Screen leads to downtime.

Downtime leads to suffering.

NT is the path to the darkside.

- Unknown Unix Jedi

Lenke til kommentar

Jeg kjører ganske mange OSer på min maskin,

Maskinen booter på win2000, fra win2000 kan jeg starte Win3.11 - win95 - win98SE -WinME - Win XP - Win advanse server 2000 -. Jeg bruker et program som heter WMware, det må alle prøve det er drit kult.

Lenke til kommentar

Kjører Win XP.

Fint å kunne høre MP3 uten antydning til hakking. Det er den største forbedringen i forhold til 98SE. Har godlyd fra Terratec EWS 24/96-lydkort.

Til dere som er så opptatt av om andre kjører lovlige programmer - hvorfor er dette så viktig for dere? Vi er da her fordi vi er interessert i hardware og software. Det er andre fora som er bedre egnet til juridiske og etiske diskusjoner, hvis det er det som virkelig opptar dere.

Titus

Lenke til kommentar

Kjører 2k sp2, Nt4 sp6 og 98se(for de få gangene jeg spiller spill som ikke funker på nt plattform). Skal ha opp en liten linux burk om ikke så lenge, må få prøvd meg litt på det oxo.

Bør nevnes at alle os'a er engelske pga mindre bugs + at fiksene er kjappere ute på eng.

Tillegg fra en annen tråd:

Quote:

On 2002-01-06 00:24, DigitalOverride skrev:

WinXP ser jo ut som en minibankterminal i Disneyland :smile: Det synes i alle fall jeg.

Hehe ikke akkurat uenig i dette, i tillegg bør det oxo nevnes at jo nyere release fra M$ desto flere og allvorligere hull.

Competent people solve problems, smart people prevent them!

[ Denne Melding var redigert av: Shepherd på 2002-03-13 17:00 ]

Lenke til kommentar

XP Pro, 2000 Pro (kjempekjekt med egen MSDN-pakke gjennom jobb) og Linux Mandrake 8.1.

XP til vanlig bruk (spill, musikk o.l.), 2000 til utvikling (Delphi), og Linux til eksperimentering (WWW, FTP, MySQL, PHP, Perl, Samba...u name it).

Har oxo Mandrake 6.1 på en gammel, røten 486 for testing av PHP-script og spørringer mot MySQL ved utvikling av hjemmesider. Tregt, men det funker :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-13 18:15, Socratex^ skrev:

liker w2k, kjører det. og du med VMware, det koster over 10000 kroner. med mindre du har lastet det ned.. og det åpner MANGE (!) porter

Nei, det gjør det ikke. Fra $99 og oppover.

Kjører RedHat 7.2 og Debian Woody.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...