Gå til innhold

Hva syns dere om "siden" min?

Anbefalte innlegg

Hva syns dere om siden??? Er en jeg laget bare for å tilfredstille lærerne på skola vår, lagde alt i photoshop, da vi bruker et program som heter adobe golive som er mye arbeid for lite resultat!

My Webpage

Jj anyways, tar det ikke så hardt for holder på hjemme med en annen side som lages i dreamweaver

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fin blå farge du har valgt...

som sagt, ikke mye å kommentere, skjønner egentlig ikke hvorfor du viser frem dette....

"Lagde Alt i Photoshop" <- hva skal det bety?

Anyways, lykke til!

Jeg lagde siden i photoshop så linket jeg sammen sidene i golive, jeg liker IKKE adobe golive som vi bruker her på skolen, og ja, jeg liker at alt er rent og enkelt

Lenke til kommentar

en ting jeg ikke forstår er hvorfor du bruker så utrolig masse bilder til layout på en så ufattelig enkel side?

det er 2(to) forskjellige farger på hele siden, ingen spesielle fonter, ingen header eller noe annet som krever bruk av andre ting en ren html og litt simpel css på den siden...

hum, ja du bruker vist GoLive, slutt med det!!

Lenke til kommentar
Jeg lagde siden i photoshop så linket jeg sammen sidene i golive, jeg liker IKKE adobe golive som vi bruker her på skolen, og ja, jeg liker at alt er rent og enkelt

hva er poenget? :roll:

siden består jo av to farger og en haug av bilder.. jeg synes det ble for enkelt. du kan hverfall midtstille, få en annen farge på teksten, fikse en enkel header, og vips siden ser litt mer avansert ut.

likte heller ikke at det bare var bildelinker..

men men, lykke til.

Lenke til kommentar

• blåfargen, kontrasten mellom tekst og det blå var ganske behagelig
  • sikkert kjekt å lære seg golive, photoshop og sånt, men dette her kunne man fint gjort uten et eneste bilde, header kunne kanskje vært et bilde, eventuelt den "tilbake til hovedsiden" linken nederst
  • midtstilt kanskje?
  • "sidens" vertikale høyde bør helst være dynamisk, skal den være fixed, bør den være mindre enn 600px, men jeg liker ikke fixed høyde ;)
  • bredden er vel grei nok, siden du har alt i en kolonne
  • glemte å nevne, hover/mouseover effekt på linker hadde kanskje gjort seg ;)

Ellers var vel layout/grafiske enkel denne og, men tekst som del av innhold, bør aldri være et bilde :no: Det ser kanskje pent ut, men dette bryter med alle intensjoner med internett. Du kan jo ikke søke etter tekst i et bilde ;)

Endret av FuLu
Lenke til kommentar

:omg: Ikke noe mer? :ermm:

Hvorfor mekke det der i PS? Samme greia kan fikses i notisblokk på et kvarter, ren kode, uten grafikk ....

Dette blir nesten feilposta. Dette er ikke et design, men en tabell som er littegranne farga med en ikke altfor fin blåfarge og noe tekst i grafikk-form. :ermm:

Det funker da ......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...