Gjest Slettet-66d37 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Noen som vet om noen webshop har denne musa på lager? utsolgt over alt jo. Trenger ny fort! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 På steder med fornuftig pris: ikke før den andre uka i Februar virker det som. Glad jeg bestilte min etter jul Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 med skinn trekk på tråd versjonen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 jeg skal ha trådversjon ja Men hvordan føles egentlig skinn? blir man ikke veldig svett på hånda etter litt gaming? Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Du kan jo stikke innom nærmeste Expert eller Elkjøp? De pleier og ha disse. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Problemet er at de også er tilsvarende overpriset. De selger 3.0 for 599,- eller noe på Bonus Expert Åssiden hvertfall, det er litt i meste laget. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Problemet er at de også er tilsvarende overpriset. De selger 3.0 for 599,- eller noe på Bonus Expert Åssiden hvertfall, det er litt i meste laget. Elkjøp skal ha Explorer musa til 499,- i følge nettsidene, vet ikke om det er 4.0. Hvofor utsolgt over alt? Er virkelig denne musa så etterspurt? Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Problemet er at de også er tilsvarende overpriset. De selger 3.0 for 599,- eller noe på Bonus Expert Åssiden hvertfall, det er litt i meste laget. Hadde den på spaceworld til 699! Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Problemet er at de også er tilsvarende overpriset. De selger 3.0 for 599,- eller noe på Bonus Expert Åssiden hvertfall, det er litt i meste laget. Elkjøp skal ha Explorer musa til 499,- i følge nettsidene, vet ikke om det er 4.0. Hvofor utsolgt over alt? Er virkelig denne musa så etterspurt? Det er IE 3.0 som selges på Elkjøp til 499,- (kan fås til ca. 300,- andre plasser). Lenke til kommentar
Vapula Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Kjøpte IE3.0 i dag for 349,-, gadd ikke å kjøpe 4.0 siden den kostet 699,- på Ideel. IE3.0 er faktisk den beste musa jeg har holdt hånden noensinne , og kul icemat. Lenke til kommentar
eln Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Komplett(datakjeden) har haugevis av disse ie4.0 musene i butikken i trondheim ivertfall. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Elkjøp (Expert også vil jeg tro) har prisgaranti. Det fungerte for meg i Expert. Nemlig, jeg skulle kjøpe digital videokamera i Elkjøp men den ble stengt. Siden Expert hadde butikk i nærheten, dro jeg ditt og fant samme kamera. Men, men.... prisen var 1500kr. høyere enn i Elkjøp. Da jeg spurte selgeren om jeg kan få den for samme pris som var i Elkjøp, svarte selgeren JA og spurte meg hvor mye kamera koster i Elkjøp. Og, jeg fik kamera...... Egentlig, jeg kunne si nesten hvilken som helst pris (dvs enda 500kr. ned) og han ville gå for det. Men, jeg var en snill gutt og ville ikke lyve..... han ville sikkert senket prisen enda mer... Opss... nå har jeg gått alt for langt..... Poenget mitt er at du kan PRØVE å gå til nærmest Expert/Elkjøp butikk og si at du fant denne musa for en rimeligere pris og spør om de kan selge den til deg for angitte beløp. Det skader ikke å prøve... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 jada..det dere gjør er å ta utskrift av BUTIKKPRISEN som står oppgitt hos komplett.no, og tar med denne til elkjøp, bonus el lefdal (eller alt annet med prisgaranti). Da skal dere få den til tilsvarende pris. Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 http://www.netconnection.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Tusen hjertelig RansoM! Lenke til kommentar
jvik Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 JA! Tusen takk! Har vært på utkikk etter en nettbutikk med IE 4.0 noen dager nå...digg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå