Tfosheim Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ansiktsløftning for XC Cube AOpen er klar med EY-versjonen av XC Cube, som skiller mest ut fra de foregående modellene på designet av det nye aluminiumskabinettet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 tror ikke jeg kjøper den nei... Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 tror ikke jeg kjøper den nei... hva er galt med den da litt off topic: vanvittig overkill med det skjermkortet ditt Lenke til kommentar
It's me Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 tror ikke jeg kjøper den nei... hva er galt med den da litt off topic: vanvittig overkill med det skjermkortet ditt Synes nå heller CPU hastigheten er litt tvilsom Back to topic: Den var inmari fin, og når den er i alimium bør den ikke veie så mye. Kan bli populær, avhengig av ytelse, og ikke minst; støy. Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Er det et lcd-display jeg ser i front, eller er det noe annet tull? Hvis det er lcd, har de endelig klart å lage et kabinett med lcd som skal stilles inn helt fritt? Lenke til kommentar
kain Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Sikkert 3,5 slott ser det ut som... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå