Flens Vrangnæs Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Er det noen som opplever at raveshield hakker? Alle andre spill går glatt, så det finnes kanskje en patch eller no', ettersom mye tyder på at det er en feil i spillet? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Pirat kopier av alle Red Storm Entertainment spill har en tendens til å hakke eller skape seg i multiplayer... Det samme gjelder spill fra NovaLogic! Kjøp spillet heller, fungerer fint! Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Men jeg har kjøpt spillet. Fikk med en minifinlandshette og alt.... og problemet er der likevel. Kanskje play.com selger piratkopier? Nei, jeg tror heller det er noe galt med spillet. Noen som har et forslag? Endret 27. januar 2004 av Roy Harder Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hvilket oppsett har du. CPU, RAM, Gafikkort, Lyd kort osv... Kansje det kan hjelpe meg i å hjelpe deg? Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Klart det: Windows XP Proff. ATI catalyst 4.10 DirectX 9.01b Abit NF7 2.0 (bruker lydkortet "ombord") AMD XP 2600 2x TwinMos 256 ATI 9500 SMC Barricade 54 mb (med en eller annen tallkode som slutter på g) Jeg bruker en no-cd crack for å skåne cd'en, men problemet er der uten crack også. Endret 27. januar 2004 av Roy Harder Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hmmm, du har mer enn god nok maskin til å kjøre spillet. Er det kun i Multiplayer at det skaper seg? Har du prøvd å slå av noen av spesialeffektene? Tatt bort AA og AF? Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Nja, men saken er at det er kun motspillerene som hakker (burde jeg kanskje ha nevnt), alt annet går fint. Det er fullt spillbart, men det ser litt suckete ut. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Det gjorde det hos meg også på et tidspunkt jeg spillte online.... Jeg quitta serveren og fant en server med lavere ping, da gikk det fint. Hvis det er i LAN du har problemer så vet jeg ærlig talt ikke hva som kan være problemet... Du kan jo prøve å patche spillet til nyeste versjon, ligger på spillets offisielle hjemmeside. Link dit finner du i startmenyen hvor gruppen for spillet ligger. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Mini finlandshette! Fikk ikke jeg... surt... Opplevde noe lignende online, men det var kun på en server. Du sier det er kun med motstanderen. Mener du terrorister som hakker (altså AI?) eller hakker de andre human spillerne? Endret 27. januar 2004 av The_evil_blue_toad Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Ja, det var ikke måte på til stasj: minifinlandshette, plakat og tegninger på tykt papir. Alt sammen til under 200 kroner. AI beveger seg fint, mine samboere derimot hakker seg bortover. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hmmmm... Hakker det på deres skjermer? Er ingen ekspert på dette, men kan det være en mulighet at nettverkskortet ditt er for treigt, evt switchen? Fikk det for 2 uker siden, fikk kun spillet... Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 En kjapp telefon avslørte at det kun er min maskin. Synes det er rart hvis det er relatert til kort eller switch, ettersom de har akkurat samme kort og konfigurasjon. Det at jeg "hoster" spillet kan kanskje ha noe å si? Bør kanskje ta en grundig (philips, woha ha ha), gjenomgang av nettverksinnstillingene når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ny patch ute idag 1.52. http://www.raven-shield.com/#news0 Ini tweak guide for bedre fps: http://www.pingwhore.com/forums/viewtopic.php?t=1578 Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 En kamerat av meg har brent det og vi har ingen problemer i lan! Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Vel, jeg får satse på en patch. Da er det bare å vente på at Kvalito leverer en linje til meg slik at jeg får lastet den ned, men ut i fra hva jeg har lest på forumet kan nok det også bli et problem. Jeg får krysse fingrene og håpe på det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå