sickboi Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 hvor i pc skal en audiokabel festes? er helt grønn på dette området. tenkte at noen av pc geniene her kunne hjelpe meg litt..? Lenke til kommentar
Lamo Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 I lydkortet og viss ikke det funker så kan du prøve putte den i nesa! Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ja, du kan putte den i nesa!! Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 I lydkortet og viss ikke det funker så kan du prøve putte den i nesa! har allerede prøvd nesa...det betyr vel at jeg i alle fall har litt peiling!! Lenke til kommentar
Bach Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 I lydkortet og viss ikke det funker så kan du prøve putte den i nesa! har allerede prøvd nesa...det betyr vel at jeg i alle fall har litt peiling!! Da blir det bare snørr på lyden. Er det kabelen mellom CD-Rom og lydkort du tenker på? Om du bruker WinXP trenger du den ikke. Andre OS: På lydkortet (eller hovedkortet om lydkort er integrert) er det ofte merket CD1 eller CD-In. På spilleren passer den bare ett sted så den skulle være grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå