Berrern Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Jeg har sett meg lei på at software/BIOS viser unøyaktig temperaturmålinger, og har derfor tenkt å kjøpe en Cooler Master Cooldrive 4. 'Problemet' er at jeg snart får vannkjøling, og vil da ikke få bruk for viftestyringsfunksjonen for VGA og CPU. Det jeg lurer på er om den fortsatt kan brukes uten tilknytning av vifte for disse to enhetene? Hva vil displayet si om det ikke er en vifte koblet til (det står jo viftehastighet i displayet)? Om det står en stor ERROR eller WARNING eller lignende er det jo ikke noe moro :-/ Erfaringer/synspunkter? Endret 27. januar 2004 av Berrern Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 tviler på at dete vil ha noe å si.. men, du kan jo plugge i ei kabinett vifte vist du vil kanskje.. fritt valg Lenke til kommentar
Berrern Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 men, du kan jo plugge i ei kabinett vifte vist du vil kanskje.. fritt valg Kabinettet vil ha 5 kabinettvifter, og jeg tenkte å la en Sunbeam Reobus styre 4 av disse, og Cooldrive'n styre den siste, pluss måle temperaturer Lenke til kommentar
Berrern Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Hmmm går det an å koble alle 5 viftene til én kanal på Cooldrive 4 (ved hjelp av en 1-til-5 adapter el.? Eller blir det spenningsproblemer? Hvis dette hadde gått, slipper jeg å bruke penger på ENDA en viftestyring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå