Hamsterino Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Vet noen hvor det går an å kjøpe den for minst mulig penger. Finner man den på musikkverket? Har nemlig gavekort for 1000 kr til den butikken. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Tror det er Elkjøp som selger den billigst, for 795,-, men det finnes vel også andre som selger den for den prisen. Musikkverket har jeg aldri hørt om, så det kan jeg ikke si noe om Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Musikkverket har jeg aldri hørt om, så det kan jeg ikke si noe om Musikkverket er de som tok over for Hysj-Hysj i Lillestrøm. Kanskje en kjede, jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Rar hjemmeside har de i hvertfall. Går man inn på spill og trykker på gamecube, så blir man sendt til nintendo.no Lenke til kommentar
sitrus? Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 du kan prøve qxl.no det kan være en gamecube der Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Tilbud på spaceworld 795,- med zelda disk med 5 spill Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Tilbud på spaceworld 795,- med zelda disk med 5 spill Hvor lenge da? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 du kan prøve qxl.no det kan være en gamecube der Jeg skal kjøpe ny, sikkert i løpet av måneden. Da kommer Twin Snakes i slutten av mars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå