Vallhall Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hei godtfolk Hva skal jeg bruke til å overklokke mitt Hercules 9800XT? "overdrive" på kontrollpanel, "3Dtweaker" eller annet program Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg bruker RadLinker på mitt XT kort. Det gjør at du enkelt og greit får en extra meny i skjermkortinstillingene i Windows, for overklokking. Kjører du ikke nyeste Catalyst drivere vil du kansje bruke RivaTuner, siden du da kan lese av temperaturen på skjermkortet ditt der. (Nyeste Cat 4.1 har temperatur avlesning for XT kort med sensor) Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Bruk RivaTuner, du blir ikke skuffet Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Bruk RivaTuner, du blir ikke skuffet Merlin, var det ikke du som var så godt fornøyd med ATItool da? (kødder bare, hehe) Du finner en tråd om ATItool her. Noen får det til å funke, noen gjør det ikke. Verdt å prøve ivertfall. Skal finne max core og memory automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå