AsOsiaL Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 http://www.g-news.ch/articles/nhp200nc/ Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Morsom sak det der! Men tror ikke det er noe for en overklokker da det sannsynligvis vil bli varmt inni det der... Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Kan ikke akkurat si jeg hadde sett frem til den dagen jeg skulle oppgradere maskinen heller.. Karakterer (10 = maks) 10 for nytenkning 1 for resultat Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Feilpostet. Det finnes ett eget kategori for casemods - Flyttes Btw den var kul men sikker ikke ikke bra pga høy varme utvikling. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 har faktisk kjøpt inn et par store bokser med den samme type skum til mitt andre prosjekt (har worklog)... Jeg håper imidlertid at mitt resultat blir litt finere.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hehe, originalt er det ihvertfall! men fint er det ikke.. Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 tøff den derre...etter jeg såg den "modden" for første gang tenkte jeg at 486en min sku bli noe lignende.. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 tøff den derre...etter jeg såg den "modden" for første gang tenkte jeg at 486en min sku bli noe lignende.. Regner ikke akkurat med at han kjøpte nytt hw til den modden heller Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ok, nå hater jeg selv folk som sier dette, men jeg klarer ikke å la være: Den er gammel. Ble posta her på forumet for 1-2 år siden. Men nå er det jo ikke til å unngå at slik blir postet flere ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå