JamesATaber Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg har 2 stk std nettverkskabler og ønsker å skjøte disse sammen kan jeg da kjøpe en "isdn-sak" hvor det er 2 hunn kontakter i hver ende og koble disse inn der? Er det noen som vet om det vil fungere? eller må jeg gjøre noe mer mikk makk? Lenke til kommentar
JamesATaber Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Mission complete --> success Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hva med å choppe en TP i to å så skjøte den sammen igjen a? skal klemme en tp gjennom ett tak og får ikke lagd stort nok hull... Lenke til kommentar
JamesATaber Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Det burde gå greit det... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hva med å choppe en TP i to å så skjøte den sammen igjen a? skal klemme en tp gjennom ett tak og får ikke lagd stort nok hull... hvorfor må du kappe kabelen i to for å få den gjennom hølet da? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Sikkert fordi endepluggen ikke er stor nok til å få gjennom hullet han har laget. Ergo må ha klippe over kabelen for å få den gjennom. Men det lureste må da være å bare klippe av det ene endestykket, dra den igjennom og så montere på et nytt endestykke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå