Zhor Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Jeg vurderte å kjøpe inn en PSU, har pr idag en crappy Qtech som snart blir kastet på havet. Trenger en PSU for framtiden som er bra nok for et fremtidig Athlon 64 system med fullt utstyr (4 hd, 2 drev, o.s.v) Er det noen som har erfaringer med komplett eller microplex sine PSU`er. Lurte spesielt på Enhance, Hiper og NorthQ som jeg har null erfaringer med. Qtech som dere kanskje forstår er uaktuelt. Max pris er ca 1000 og den må ikke bråke for mye. Hvilket merke har best pris\ytelse forhold? Endret 27. januar 2004 av Zhor Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Enermax Denne skal være god til den slags. Blir 905 + porto da. tror du skal bli fornøyd med den. Endret 27. januar 2004 av Thorvald Lenke til kommentar
Zhor Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Ikke dum den dærre. Men jeg har hørt rykter om at enermax er ustabil. Skal jeg slutte å høre på rykter eller er det noe i det? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Denne er slettes ikke dum. Har den selv, og kan ikke si annet enn at jeg er storfornøyd. Endret 27. januar 2004 av jephque Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Enermax kan være litt ustabil på 12V. Gå for et Antec TrueControl 550W! Har det selv og er storfornøyd Edit: fiksa linken. Endret 27. januar 2004 av XenZor Lenke til kommentar
icer Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Har en chieftech 360W PSU... Godt fornøyd med den... Måkke kaste PSU'en kan lage mye rart av beholderen... Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Thermaltake Silent Purepower: Butterfly er jo en meget bra PSU. Den er også stillegående (17 dB på lav hastighet på viftene ) Her er mer info om den. Lenke til kommentar
Zhor Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Måkke kaste PSU'en kan lage mye rart av beholderen... :-) Har du noen forslag hva jeg kan lage av beholderen, det eneste jeg kan tenke på at den kunne vært en fin blomsterpotte. Men jeg vet ikke om Qtech`en fortjener en skjebne bedre enn en fuktig grav. Eller hva sier dere om disse PSU`ene er de bare søppel, eller? Hiper NorthQ Enhance Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Denne er slettes ikke dum. Har den selv, og kan ikke si annet enn at jeg er storfornøyd. Jepp, jeg har også denne Knallbra, støyer tilnermet ingenting på laveste hastighet på viftene Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Enermax er vel de mest stabile PSUene som er. Jeg har aldri hørt om noe kluss med dem i alle fall. Det er kvalitet. Dog ville jeg kjøpt noe annet litt billigere med en 120mm i, for stillhetens skyld. Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Bruker mist 350w PSU... den er knall stille, og helt sjef.. bra utsende også! Skulle send link til den, men microplex funka ikke... de testet den på ok.no her. SAK Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Skal bytte ut min 350 Watt Fortron Source supply,og har sett litt på disse. BeQuit og Antec. Hvilken er best? Har dere andres forslag så kom med dem,prisen er det ikke så nøye med bare den er BRA og STILLE!! Endret 29. januar 2004 av -Pondus- Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Enermax er vel de mest stabile PSUene som er. Jeg har aldri hørt om noe kluss med dem i alle fall. Det er kvalitet. Dog ville jeg kjøpt noe annet litt billigere med en 120mm i, for stillhetens skyld. Har selv Enermax 430w Når jeg sammenligner mine verdier med Xenzor sine er det store forskjeller. Vi har samme skjermkort, minne, HK, lydkort, cpu og antall vifter. Eneste forskjellen er at Xenzor har et tv kort og 3 disker mer i sin. Jeg kan etter å ha sammenlignet verdier med hans pc si med hånden på hjertet at Antec ROCKER Enermax på alle kursene når vi sammenligner. 12v linja mi synker til 11.68 ved full load på cpu og skjermkort. Antec'en hans kan det knapt synes. konklusjon: Enermax er forbigått med god margin:yes: Endret 29. januar 2004 av Bofur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå