Gå til innhold

Microplex' silent twin kjøler.

Murph[Y]

Anbefalte innlegg

Jer har en xp 2600 med en jalla kjøler som til og begynne med holdt tempen på ca 50 grader, men som etter 2-3mnd nå er oppe i nesten 70! :( (den er både planslipt, og har artic silver 3) Det er på høy tid å skifte, og jeg vurderer Microplex sin mist silent twin. Noen som har erfaringer med denne? Passer den mitt hk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har silent twin.. Jeg har xp2000 , og denna holder i massevis for meg.. Jeg ligger sjleden over 40 grader, men det kommer vel også av at jeg har 10 vifter, som alle er tempraturstyrt til og som regulerer seg automatisk.. Samt en 120mm vifte i forkant av cpu kjøler, som drar inn kald luft og spyler på den ;) .. Jeg veit om mange andre, med samme cpu og lik vifte, og de ligger som regel på 52-55 grader.. trur nok den blir litt svak for deg, siden du har en kraftigere cpu, men om du har ekstra kjøling, vil det nok holde plenty.. :D

Lenke til kommentar
' date='27/01/2004 : 00:56'] Jer har en xp 2600 med en jalla kjøler som til og begynne med holdt tempen på ca 50 grader, men som etter 2-3mnd nå er oppe i nesten 70! :( (den er både planslipt, og har artic silver 3) Det er på høy tid å skifte, og jeg vurderer Microplex sin mist silent twin. Noen som har erfaringer med denne? Passer den mitt hk?

Jeg har den!! er KNALL fornøyd!!!!!

Jeg anbefaler den på det varmeste!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...