toreide Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Trenger råd og vink om GPS og PDA i bil. PDA'en skal primært brukes til GPS navigasjon når jeg er på biltur i Europa. Har forstått det slik at TomTom er en softeare pakke inkl GPS mottaker. Er det det beste alternativet? Hvilken PDA tenger jeg til mitt bruk? Det blir viktig at den har - god skjerm - mulighet for feste på dashbord / frontvindu - minne til GPS data - andre ting som er viktige? mvh Tor Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Det kommer litt an på GPS'en Hvis GPS mottakeren er sånn dings du setter i compact flash porten, bør PDA'en også ha støtte for SD kort, siden det kan bli vanskelig å få lagret alle kartene i internminnet. Hvis GPS'en er bluetooth, må du selvagt ha bluetooth på PDA'en. Endret 27. januar 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Trenger råd og vink om GPS og PDA i bil. PDA'en skal primært brukes til GPS navigasjon når jeg er på biltur i Europa. Har forstått det slik at TomTom er en softeare pakke inkl GPS mottaker. Er det det beste alternativet? Hvilken PDA tenger jeg til mitt bruk? Det blir viktig at den har - god skjerm - mulighet for feste på dashbord / frontvindu - minne til GPS data - andre ting som er viktige? mvh Tor Jeg kjøpte følgende utstyr til å bruke til kartsystem i bilen min: HARDWARE: DELL x5 512 CF-card 12v ladekabel Seriell Kabel Garmin GPS (billigste jeg fant med pc kabel) PROGRAMVARE TOMTOM scandinavia CheckPOINT Funker utrolig bra. Eneste er at jeg ikke har en god holder til å ha den i. Har prøvd den i norge (seffings), danmark, tyskland og italia. Upåklagelig. Har bare vært uheldig med feil i kartet en gang (en vei som gikk rett over en fjord :-)) Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 dell axim x-5 sorry solgte min på mandag !! strøken 2500 Kr med ALT !! 128 minne da !! uten n oe gprs så d er vell ikke ALT !! ehhe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå