Kebab GUD Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Rambo Du er kanskje ikke den som snakker mest, men du får resultater. liker rambo jeg .. han bare dreper og dreper og dreper sadogoat: sånn går det når du svarer at du er jente Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 sadogoat: sånn går det når du svarer at du er jente hihihi. Tror jeg trykket litt feil ja, . Men tøff,sterk og rå passet veldig bra Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ok en gang til: Du er tøff, sterk og rå... samt ligner på Arnold Du er den generiske Arnold. Den som klarer det meste, alt fra roboter til slemme terrorister. Vel, alt utenom barnehageunger... men la oss ikke snakke om det. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Du er tøff, sterk og rå... samt ligner på Dirty Harry Du tror på enkle løsninger, og går gjerne over et par lik for å opprettholde loven. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Du er tøff, sterk og rå... samt ligner på Arnold Du er den generiske Arnold. Den som klarer det meste, alt fra roboter til slemme terrorister. Vel, alt utenom barnehageunger... men la oss ikke snakke om det. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Du er tøff, sterk og rå... samt ligner på Buffy Så lenge du kjemper mot vampyrer beholder du i hvert fall sveisen lakket fast. er ikke buffy jente da, svarte gutt jeg... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Du er tøff, sterk og rå... samt ligner på John McClane Så lenge det er jul, du er fyllesyk og kan ha på deg t-skjorte er du glad. Die hard, yeah baby! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Rart... naar det gjelder det siste spm. saa var det bare det som avgjorde hva jeg blei, saa paa min test var det avgjorende hva jeg valgte paa det siste spm. Blei naa John McClane Endret 29. januar 2004 av As}{antii Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Du er tøff, sterk og rå... samt ligner på John McClane Så lenge det er jul, du er fyllesyk og kan ha på deg t-skjorte er du glad. Dritttest. Dette er jo så ikke meg. bfisk Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Du er tøff, sterk og rå... samt ligner på John McClane Så lenge det er jul, du er fyllesyk og kan ha på deg t-skjorte er du glad. Dritttest. Dette er jo så ikke meg. bfisk Du er kanskje ikke den du tror du er? Lenke til kommentar
oizann Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Du er den generiske Arnold. Den som klarer det meste, alt fra roboter til slemme terrorister. Vel, alt utenom barnehageunger... men la oss ikke snakke om det. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Denne testen var simpel ettersom eneste spørsmål som har betydning er det siste Lenke til kommentar
bernini Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Du er tøff, sterk og rå... samt ligner på John McClane Så lenge det er jul, du er fyllesyk og kan ha på deg t-skjorte er du glad. Jess - Digger Die Hard Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Du er tøff, sterk og rå... samt ligner på Rambo Du er kanskje ikke den som snakker mest, men du får resultater. Ble ikke arni, og takk for det... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Dirty Harry Du tror på enkle løsninger, og går gjerne over et par lik for å opprettholde loven. Du er også super sexy, hot, sjarmerende, sterk, høy, mørk og rett og slett konge!! Endret 30. januar 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) ble rambo jeg.. hehe.. vi ramboer er nå "rare"... *EDIT* "" står for engelsk.. Endret 30. januar 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 hmmm jeg valgte do you feel lucky på siste spørsmålet og ble arnold jaja skitt au I am the governator mvh nerd-light Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå